zaterdag 24 april 2010

Who is afraid of red yellow and blue


Voor wie bang was dat het wit in mijn huis te wit zou worden, komt hier de geruststelling.
Gisteren hebben we ons uitgeleefd in kleuren.
Uitgeleefd, zo voelde ik me ook na een volle dag  een hyperactieve knuffelpeuter(een uurtje 's avonds languit op de bank deed wonderen)
Na een  klein uurtje met de winkelkar door Ikea( de tijd in het eetcenter niet meegerekend)
was de score: een blauw plastic speeltafel( voor bij de roze stoel en de groene kruk), een gele kameleelknuffel en als centerpiece in de zitkamer een  groot helderrood vloerkleed.
Van de kleur alleen al worden je voeten lekker warm.
Verder vond knuffelpeuter nog zandbakspeeltjes en ik een melkglazen bollamp met witte kersenbloesemopdruk en verder nog wat andere woondingen.
Morgen ga ik overdag het zevenblad aanpakken in de voortuin, de moestuin verder inzaaien en zondag gaan we zwemmen, knuffelpeuter, haar mamma en ik:))

13 opmerkingen:

Walter zei

Dit weekend ga ik heerlijk fratsen, je schijnt er een lekker kleurtje van te krijgen.
Volgende keer je trappenhuis in beeld?
Have fun and plenty sun!

callemie zei

ik ben helemaal niet bang van de red , yellow and blue hihi
en je krijgt van mij er nog een late felicitatie bij

liefs

Morgaine zei

Oh dat zit wel snor met al die kleuren erbij, mensen vergeten vaak de accesoires die je erbij gaat doen :D

Heel belangrijk om een plaatje in zijn totaal te zien :D

Ik zou zeggen, geniet van dit weekend, ook hier wordt het genieten geblazen!

XXX

kruidje zei

gewoon lekker je zin doen - meis ik wordt nieuwsgierig naar je avonturen en naar je huis!

gerdaYD zei

Mooi is dit! Zo kleurig en fleurig, je wordt er warempel vrolijk van assayya!
Ik hoop dan ook dat je weekend even vrolijk zijn mag!

Fluitenkruid zei

Naast wit ben ik ook dol op kleuren en ze horen absoluut bij kinderen. Veel tuinplezier, liefs Jannet

Hagazussa zei

Het gaat goed zo! Ik maak me geen zorgen meer! (voor zover ik dat al deed) Maar eerlijk gezegd, ik vind dat wit prachtig hoor, het is alleen het gevoel dat ik er niet helemaal in pas, ik ben misschien te complex voor wit. Zo vond ik vroeger ook Oilily jurkjes heel leuk en ik ben vaak met een dikke portomonee naar de stad gegaan en ik kreeg het vervolgens nooit voor elkaar om er eentje te kopen. Zo is het met wit ook, ik vind het mooi, ik heb er over gedacht en het toch niet gedaan. Alles was hier van dat roomwit en dat is nu langzaam aan het veranderen.

Liefs, Haagje

imna zei

Ziet er geweldig uit Assayya :-), geniet ervan en ook van de rest natuurlijk :-))
Dikke knuffel

Martine zei

Wat een heerlijke lentekleurtjes.......... nu kan de lente beginnen, ook binnenskamers.
XXXm

"Création" zei

Heerlijk vrolijk toch al die kleurtjes, en voor knuffelpeuter helemaal een feest...ziet er erg gezellig uit...

Succes met het zenvenblad, pffff krengen zijn het;~)

Lieve groet, Josephine

curieuzeneuzemosterdpot zei

je hebt je heerlijk uitgeleefd!

in de vrolijkste kleurtjes? :-)))

geniet van je zwempartijtje!

én de tijd daarvoor!
én de tijd daarna!
én .. kortom;

altijd! :-))

colourfullflowergirl zei

Ziet er gezellig uit. Ik vind dat ze bij Ikea leuke dingen voor kinderen hebben.Veel plezier bij het zwemmen met je knuffelpeuter en haar mama.

Boomfather Ruerd zei

Hey Asssaya ik hoorde eens dat je van zevenblad salade kan maken of vergis ik me nou?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails