woensdag 28 april 2010

Waterwezen


Ik merk niet alleen veranderingen in mijn huis, maar ook in mijzelf.
Het was er al een tijd, maar manifesteert zich nu steeds meer.
Het heeft ook te maken met ouder worden.
De karaktereigenschappen van mijn sterrenbeeld stier, een aardeteken maken plaats voor het ascendent kreeft, het spirituele waterwezen.
In een samenspraak met mezelf, mijn gids, wie zal het zeggen, kwam ineens de vraag: waarom maak jij plannen om naar het hoogste punt van de aarde te reizen , terwijl alles in je wezen naar zee verlangt?
Hier moet ik eens goed over nadenken:))

17 opmerkingen:

Walter zei

..."maar ik zal er toch maar weer eens over nadenken".Zo besluit ik een kort stukje dat ik reeds klaar had staan voor morgen. En dan zie ik hier ineens jouw laatste zin!
Overigens dit hele stukje van jou raakt me.
Groetjes...

Hagazussa zei

Dat lijkt me zeker iets om over na te denken, het komt niet zomaar bij je op. Maar ja je weet het inzicht komt toch pas als het de juiste tijd is.

Kan jij dat, dingen loslaten die eerst één van de belangrijkste dingen in je leven leken?

Liefs, Haagje

kruidje zei

LOL .. mooie boodschap krijg je en je laat het toe om dat te ontstaan.
Kijk dat is wat mij zo aantrekt van de filipijnen waar ik ook zeker de vrijheid van water ben tegen gekomen. Maar ik ben heel benieuwd waar jij terecht komt!

Lutje zei

ook op het hoogste punt van de aarde is water, daarmee?

gerdaYD zei

Jij moet gewoon volgen wat je innerlijk wezen en je hart je ingeeft assaaya, daar wordt je gelukkig van!

Fluitenkruid zei

Een mooie zoektocht, veel succes x

Marlou zei

Lieve Assaya,

mede-stier...

Dit is een mooi stukje.
Elke keer als ik zoiets van je lees ervaar ik je als een wijs mens, waar ik veel van kan leren.

Dank je wel...

Liefs van Marlou


.

colourfullflowergirl zei

Twijfelen...het hoort erbij...
Fijne dag Assaya

christiene zei

De gedachte houd de mens bezig
waar de reis ook naar toe zal gaan.
fijne dag Assayya
groetjes Christiene

Roelien zei

Ben benieuwd hoe je hierin verder vaart of zeilt op de wind die je nu beroert (om in watertermen te blijven)...

klaproos zei

waarom uberhaupt plannen maken assaya?

Imna zei

Ik ben heel benieuwd Assayya waar het je brengt :-) Toeval bestaat niet!
dikke knuffel

Jasmine zei

Beautiful image and imagery. xxJ

curieuzeneuzemosterdpot zei

da's een boeiende vraag, assayya!

kben curieusss naar het antwoord! :-))

Pasula zei

Waarom zal een mens iets doen terwijl hij liever iets anders doet... ja de mens is complex maar als de mens zichzelf door begint te krijgen, dan wordt het leven ineens een stuk simpeler en lichter. :D

Boomfather Ruerd zei

Ah de ruisende zee hoe verkwikkend moet beslist weer eens naar Egmond aan zee netals jjaren terug.
By the way have i told you lately that i lovely?
Ja dat zit zo zat echt in een dieptepunt en door een gesprek met de psycholoog ging ik eens na wat het leven voor mij de moeite waard maakt en dan is vriendschap echt nummer 1, dat mijn engel me al zo vaak zei jiij bent hier nodig is ook een pre.
Net als de kikkers die nu weer een concert houden als vanouds dat maakt mijn dag weer goed dei groene vriendjes!

Dankgroetjes ut Sneek,

Boomvader Ruerd

Harnett-Hargrove zei

We are often more at peace where our heart is at home. -J

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails