donderdag 22 april 2010

Vieren

We zijn gewoon de hele week jarig, zegt mijn lief, als hij vanmorgen achter een van de laatste punten taart zit te genieten.
Het was ook zo gezellig, woensdag. 
De hele dag aanloop gehad, veel bloemen en planten(hoera, want een deel van mijn planten heeft de verflucht niet overleeft), zakjes bloemenzaad, wierrook en kaarsjes en veel geld( voor het huis en de reis)
Er staan nog wat afspraken van mensen, die later komen, ook leuk.
De verse ingrediënten voor een nieuwe monchoutaart staan alweer in de koelkast
Dat is ook vieren toch, net als bij vliegeren, iets  heerlijk laten uitlopen.
Vandaag heb ik weer op knuffelbeeb gepast en morgen komt knuffelpeuter bij ons.
Ze wilde met ons naar ikea, en dat komt goed uit, want er staan nog wat spullen op mijn lijstje.
Zij verheugt zich al op het bord patat met balletjes en spelen op het speeleiland
Dat wordt morgen ook weer een heerlijk dagje:))

webbies, nog bedankt voor jullie felicitaties:))

14 opmerkingen:

Walter zei

Jij ook bedankt voor het afbeelden van de taart....Ik ga meteen mijn kasten plunderen! hihi.
Veel plezier met alles!

kleur zei

oh ooh ik heb iets gemist...
mag ik alsnog feliciteren?
dikke kus erbij

het trotse meisje pronkt nu op mijn log hoor
bedankt

Lutje zei

mmmm, die taart ziet er lekker uit

Fluitenkruid zei

Reis? vertel vertel :-)

Marlou zei

Lieve Assaya,

jij mag lekker een heel jaar jarig zijn!

Ik wens je een mooie en gezond levensjaar toe!

Dikke kus van Marlou


.

Morgaine zei

Dat klinkt goed! Nog 12 dagen, dan is die van mij jarig zal ook wel een hele week duren, des te meer omdat het ook vakantie is dan ;-)

Geniet nog lekker na!

XXX

gerdaYD zei

Blij dat jullie zo'n leuke tijd hadden, hebben, en nog zullen hebben! Na al dat labeur hebben jullie dat wel verdiend!
Maak er een fijne nagenietdag van, eventjes de batterijtjes opladen en morgen er weer met volle kracht invliegen hé!

kruidje zei

blijf jij maar even in hemelse sferen!!

griet zei

hay lieffie net effe te laat ,maar alsnog heel veel fijne jaren erbij ,en je man ook he samen met alle mensen waar jullie van houden .
heerlijk he als je je zo fijn voelt in je oussie ,las ik iets over een reis waar gaat die naar toe, naar een heel ver land ?
ik ga zo naar de laatste cursus ochtend van eckart tolle .
onderwerp de dood zit ik eigenlijk niet zo op te wachten ,met een grote zon aan de hemel ,maar ja altijd leerzaam xxxxxxx knuffie en liefs xxxxx

christiene zei

Je zou er zo in bijten ziet er lekker uit.En het klinkt nog steeds naar feest Assayya geniet ze.
groetjes Christiene

Martine zei

Heerlijk is dat Assayya, vieren zonder begin en eindpunt.
Fijne dag met je knuffelkind.
XXXm

Hagazussa zei

Klinkt als een fijne verjaardag.

Naar Ikea, dan moet je eens een flesje Vlierbloesemsiroop meenemen, heerlijke dorstlesser.

Liefs, Haagje

Boomfather Ruerd zei

Taart dat is wat waard vooral als ie zelfgebakken is. her-inner me nog dat ik meehielp met de bakactiviteit bij de GGZ leuk om samen wat te bakken! Thuis doe ik dat nooit.

curieuzeneuzemosterdpot zei

waarom geen heel jaar vieren, assayya? :-))

't leven is te kort om het ongevierd voorbij te laten geen? :-))

veel plezier in het ballenbad! :-)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails