dinsdag 6 april 2010

Stilte


De ware stilte is niet zonder geluiden,
maar zonder gedachten:))

18 opmerkingen:

Morgaine zei

Ja eigenlijk wel he, ik kan ze wat moeilijk stil zetten op dit moment, tenminste... hangt ervan af wat ik aan het doen ben ook ;-)

XXX

callemie zei

inderdaad
een mooie wijsheid dat niet altijd ter harte wordt genomen
groetjes

Lutje zei

Mooie gedachte....

gerdaYD zei

Zo'n stilte zou ik eigenlijk niet graag hebben assayya. Gedachten maken de méns hé?

kruidje zei

prachtige tulp .. stilte en dan toch vol ziten met drakenvuur, hoe doe je dat?

Hagazussa zei

Precies, zoals ik het ervaar. Mensen zeggen ook weleens dat ze de stilte van de natuur opzoeken, maar in de natuur heb ik nog nooit stilte kunnen ontdekken. Wel een kakofonie van prachtige geluiden en geluidjes, zo mooi.

Imna zei

Ja....mooi toch he :-)

Walter zei

Het "Stille denken", jaaaaaaaaa!
(-_-)

christiene zei

Dan is het misschien nooit stil Assayya.
maar een beetje in gedachten zitten is ook lekker.
groetjes Christiene

Marlou zei

Hai Assaya,

je hebt gelijk: het stilzetten van je gedachten... dat is pas echte stilte.
Maar dat is nou juist zo moeilijk.

Gisteren liep ik langs het strand om met de branding mijn hoofd leeg te maken.
Maar zelfs daar liep ik te denken.
De woorden rolden er gemakkelijk uit, dat was dan weer wel een voordeel.
Maar zo af en toe stilte is toch wel zo prettig.

Misschien iets meer mediteren?!!

Liefs van Marlou


.

Fluitenkruid zei

En die gedachten gaan altijd maar door..

klaproos zei

mm
ik heb daar erge moeite mee assaya ommijn hoofd hélemaal stil ye zetten, en ik mag ook wel zeggen dat ik het fijn vind om aan dingen te denken :-)

maar sommige zaken willen nooit uit mijn hoofd,
en achh, ze horen bij mijn als ik bij hun ...
alleen hun weet dat nog niet :-)
xxx

Martine zei

Een mooie, stille gedachte.
XXXm

Roelien zei

Mooie gedachte...nee, goede oefening dus!

fotorantje zei

zonder gedachten, dat is zo moeilijk assayya, ik denk niet dat het kan
kan jij dat? nergens aan denken, zelfs niet denken dat je nergens mag aan denken?

merel zei

een mooie wijsheid

"Création" zei

Weer zo'n fraaie wijsheid.....als je die stilte ervaart voel je je vederlicht, voldaan en gelukkig...

Lieve groet, Josephine

curieuzeneuzemosterdpot zei

*in alle stilte goedkeurend knik*

;-))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails