maandag 12 april 2010

Simpelweg voorjaar


Vandaag geen uitgebreid Meatlees Monday menu.
Er zitten momenteel bijna te weinig uren in mijn dagen,alles gaat zo snel.
De tuin roept, ik ga straks verder verven en 's avond ben ik te moe om me echt te concentreren.
Vandaag mik ik een pak verse spinazie in de pan evenlaten slinken met wat peper, zout en een schep craime fraiche.
Ik vond bij de buurtsuper nieuwe aardappeltjes, even koken(al klaar) en gehalveerd bakken in olijfolie/roomboter.
Erbij een kaasomelet( van kakelverse eieren )met net geplukte kruiden uit de tuin.
Ach, het is net zo simpel als je het zelf wilt hebben:))

12 opmerkingen:

Hagazussa zei

Succes vandaag met de tuin en de kwast. De boog kan niet altijd gespannen staan.

Liefs, Haagje

Walter zei

Mooi weer, maar nog wat fris..
Vandaag ben ik zo vrij je een knuffel te geven!

Pasula zei

Lekker ! Ik hou juist van simpel en eerlijk eten. Liflafjes zijn een keer leuk, maar geef mij dit menu maar!

Kleurrijk zei

En ook (alweer) heel erg lekker.
Hoe ouder ik word, hoe sneller de tijd. Ik haat het, probeer te duwen, maar natuurlijk helpt het niet. Ik las ergens en DAT IS NU ZO'N BEETJE MIJN MOTTO.
Wanneer je meer wilt dan je kunt, moet je minder doen dan je zou willen. Voelt echt lekker
groeten van Geri

klaproos zei

heerlijk,
assaya,

ikkom ook tijd te kort maar neem wel altijd de tijd om goed voormezelf te koken,
dat ben ik verplicht aan mezelf,
want ziek worden is geen optie meer :-)

smakelijk
xxx

Vlijtig Liesje zei

Heerlijk, 'net zo simpel als je het wil hebben'. Zou dat ook voor het leven in het algemeen gelden?

willy zei

de tuin, de kwast en de keuken...


geen dag om zich te vervelen.

Jasmine zei

Sounds lovely. I hope your day slows down a little so that you can enjoy it xJ

fotorantje zei

klinkt allemaal heel lekker, maar voor mijn maag beetje zwaar denk ik met al die boter en room

geniet van je tuin!

Fluitenkruid zei

Op maandag zijn we meestal te moe om uitgebreid te koken, meestal wordt het dan iets uit de vriezer of iets makkelijks. Niks mis mee toch x

colourfullflowergirl zei

Simpel is vaak heel lekker, zoals dit recept! dagdag!!

curieuzeneuzemosterdpot zei

net als het leven, zo simpel of ingewikkeld als je zelf wilt? :-))

lekker avond, assayya!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails