zaterdag 17 april 2010

Nog meer blauw


Nog even…., zeggen we af en toe tegen elkaar.
Als ik rondkijk in de kamers, de keuken, de hal beneden in mijn huis, verbaast het me, hoeveel we eigenlijk hebben gedaande afgelopen weken.
En hoe mooi het wordt,hoe anders, met heel weinig middelen en heel veel zweetdruppels.
Als alles echt klaar is, zal ik wat foto’s maken.
Maar het is het gevoel, zoveel licht hebben we in het huis gebracht.
Gister zijn de beloofde blauwe banken ook gekomen.
Ze zitten zo lekker, vooral al je zo moe bent, als wij aan het eind van de dag.
Om de bekleding te beschermen voor de honden, heb ik er grote grandefoulards over gedaan in een zacht rode kleur, die ook wel fraise heet.
Nog even, dan gaat de champagnekurk los, want, gosh, wat hebben we dan een klus geklaard.
Blogrondes maken, schiet er op dit moment ook bij in, maar dat komt wel weer:))

25 opmerkingen:

Boomfather Ruerd zei

Nou meid dat heb je mooi voor elkaar gekregen geniet er maar van met z´n allen.

Fluitenkruid zei

Een heerlijk gevoel is dat Assayya, om je heen kijken en genieten van wat er allemaal gedaan is. Ik word al nieuwsgieriger naar hoe het geworden is, ga je ons dat laten zien? Vergeet vandaag niet te genieten van het mooie weer he? x

yvette zei

Ik kan nauwelijks wachten tot we het eindresultaat mogen zien....enne doe rustig aan! Heerlijk hè zonder vliegtuigen!

kuskus
yvette

gerdaYD zei

Laat die champagne maar knallen lieve assayya, jullie hebben dat dik en dubbel verdiend!
Het moet heerlijk zijn na dat véle werk heerlijk te genieten van alles wat je deed op die mooie banken van jullie!
Bedankt voor je steun en maak er een schitterend weekend van hé?

Walter zei

Kleuren hebben invloed op mensen..ben erg benieuwd hoe je dat zult ervaren als alles klaar is. Keelchakra toch? Kleur van rust.......ruimte, enz.
Groetjes.

Imna zei

Ik krijg bijna zin om hier ook te beginnen Assayya, alleen al door je omschrijvingen :-))
Ik wens je een heel mooi weekend toe.
Dikke knuffel

colourfullflowergirl zei

Ben zo nieuwsgierig naar het resultaat...wat de één rust geeft in een interieur daar kan een ander weer helemaal dol worden.Vind ik altijd zo leuk te horen.Ik zal ook nog eens een keer foto's op het blog zetten van ons huis. Heel veel kleur, wat mij rust geeft en waar een ander weer onrustig van wordt. (Vooral mannen haha)Leuk dat de fair zo dicht bij jou is. Kun je zondag niet, dan hebben we ook nog het weekend eind juni in onze tuin....Ik sta trouwens niet in Norg.

klaproos zei

mmmmmmmmmmmmmmmm
heerlijk genieten
als jullie straks met de voetjes omhoog, heerlijk samen met de honden liggen te genieten en trots rondkijken,
ik geniet mee assaya,

fijn weekend gewenst

kruidje zei

Ik heb het over rafael en niet gabriel
nee niet mijn naam maar van diegene waar het voor bedoeld is.
Was heel leuk de radiouitzending en ja kom maar eens mee doen, je bent van harte welkom!
Volgende week hypergevoeligheid

christiene zei

Wat fijn als je straks rond kijkt en kunt zeggen dat hebben we toch maar mooi samen gedaan,
groetjes Christiene

Assayya zei

@kruidje;
ik had meer het gevoel dat het een bomendeva was, die je tekende, de acacciadeva.
aartsengelen laten zich nl. niet zo maar zien, daar zijn de lagere engelen voor:))

merel zei

geniet er maar van

Mooie blauwe kleur

Just Me zei

Ik ben benieuwd naar de resultaten.
Het viooltje is prachtig!

Liefs & nog een fijn weekend.
Merci ook voor je comment.

willy zei

ik kijk uit naar het resultaat....

heerlijk plaatje heb je er bij geplaatst !

"Création" zei

Oohh ben erg benieuwd Assayya hoe het eindresultaat er uit gaat zien. Je kleuren combinatie klinkt al veebelovend, prachtig.

Geniet van de heerlijke lente...
Lieve groet, Josephine

Pasula zei

Heerlijk als alles zo naar je eigen zin geworden is, nog eventjes en dan begint het grote genieten!

kruidje zei

Ik kom snel eens langs om je huisje te bewonderen

christiene zei

Assayya geniet ze van het buiten zijn.
groetjes Christiene

Martine zei

en het mooiste is dat je dit allemaal met eigen handen doet.
XXXm

Lutje zei

je huisje gaat natuurlijk voor, geniet van de kleurenpracht :o)

Anoniem zei

Ik ben benieuwd wat het vele zwoegen heeft opgeleverd , en kijk uit naar je foto,s.
Hier gaat het niet goed , het was slecht nieuws .
Ik wil alles niet op internet zetten .
Liefs Anie

Annemarianne zei

Ik ben benieuwd wat al je gezwoeg heeft opgeleverd , en ben benieuwd naar de foto,s
Hier was het bere slecht nieuws , en wil er op internet niet over uitweiden.
Lieve groet Annie

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik zet hier alvast een grote kist champagne klaar, assayya, want al dat geklus moèt gevierd worden! :-))

ik kijk uit naar je foto's! :-))

Morgaine zei

Het is gewoon heerlijk bezig te zijn met het echte leven, one way or another!

dus ga ervoor en gauw mag de champagne knallen :-))

XXX

wim22 zei

Hoe meer energie je er in steekt, hoe groter de voldoening (meestal toch). Geniet van het resultaat!
Ik kijk uit naar die foto's!

En dank je dat je niettegenstaande het vele werk, toch tijd vond om bij me op blogbezoek te komen.

Geniet van je dag, groetjes :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails