woensdag 7 april 2010

Lemurische ijskristal brengt blijde energie


Ik ben de afgelopen dagen ook weer even met mijn stenen bezig geweest.
Omdat de afgelopen volle maan bij heldere lucht was, hebben alle stenen, die dat nodig hadden zich weer op kunnen laden.
Vooral mijn grote kristal, kwam  zwaar en helder binnen.
Het is geen bergkristal zoals ik eerder dacht, maar een lemurisch ijskristal.
Lemurië bestond al (en verzonk) voor Atlantis opkwam.
Grote plekken waren bedekt met prachtige kristallen. Er waren toen nog geen mensen.
De kristallen deelden gedachten en gevoelens met elkaar in zuiver blijdschap, licht en liefde.
Er was daar nog geen ruimte voor negativiteit
In de kristallen zoals degene, die ik heb, zit nog het gevoel van Eenheid besloten zoals op Lemurië.
Als ik met dit kristal ga mediteren, voel ik waarom de naam ook wel regenboogkristal is.
Een sluier van regenboogkleuren doortrekt als het ware mijn hele lijf en ook de ruimte om mij, mijn aura.
Als ik heel aandachtig ben, voel ik ongeveer bij mijn middenrif, daar waar mijn zonnevlecht zit, iets wat niet bij mij hoort, koud en donker, zich langzaam ontdooien.
Negativiteit van een ander, die zich bij mij heeft ingenesteld 
Koude wordt warmte, donker wordt zonnegeel, en blijde warmte trekt door mijn hele lijf.
De volgende dag merk ik de ontslakkingsverschijnselen in mijn benen. Dat wordt weer even meer water drinken de komende dagen.
Mijn ijskristal heeft  zich de hele dag heerlijk mogen koesteren in de zon.
En ik heb met de honden genoten van een grote boswandeling, het is zo heerlijk echt voorjaar:))

15 opmerkingen:

Lutje zei

iedereen krijgt nu energie van de zon, dat is nog de beste?....

kruidje zei

gisteren ook de kristal denkbeeldig in mijn handen gehad, als een diamant - fonkelend. Ik ben me ook aan het ontworstelen van de energie van de ander.. wel grappig hoe dat synchroon loopt!

Roelien zei

Hier nog iemand die de negatieve energie van een ander mee droeg. Dit keer snel ter plaatse, oefening baart kunst...

Fijne dag, groet Roelien

Walter zei

Mooi hoor, dat van dat kristal.
Meer water drinken..ja ook een goed idee.Er wil bij mij ook iets uit....
Groetjes, lente-achtige, vrolijke!

Fluitenkruid zei

Lemurië, daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord. Maar mijn nieuwsgierigheid is geprikkeld en dit is een onderwerp om nader te onderzoeken :-)

klaproos zei

heerlijk assaya,
wij gaan ons zo weer laven

gerdayD zei

Ik wist niet dat stenen in de maneschijn opgeladen moesten worden, wéér iets bijgeleerd, dankjewel!
En ik hoop dat je benen weldra weer beter zullen zijn, lieve assayya!

Martine zei

Een wereld zo vol van liefde dat er geen ruimte is voor negativiteit!
Daar wil ik wel wonen Assayya.
XXXm

Hagazussa zei

Leuk een persoonlijke ervaring over spiritualiteit, daar hou ik wel van.

Liefs, Haagje

christiene zei

Heerlijk de zon op je huid
van daag weer zo,n dag genieten Assayya lekker er op uit met de honden.
groetjes Christiene

Marlou zei

Hai Assaya,

ja... dat vergeet ik steeds: buiten neerzetten, in voole maan.
Water er over spoelen.

Ga ik ook doen!

Liefs, Marlou


.

Boomfather Ruerd zei

Mocht laats ook zo´n lemurisch kristal vasthouden op de beurs, maar ik was de dagen daarna wat van slag.
Bij mij is ook iets gaande sinds lichtwerkers me zeiden dat mijn vrouwelijke kant sterker ontwikkeld was en ik moest werken aan mijn mannelijke kant daarom lees ik ook dat boek mannen komen van mars en vrouwen komen van venus.
Nu vraag ik me af of ik er ergens niet naast zit in elk geval voelt het alsof er iets mis is en ik me weer moet herstellen, denk dat ik maar eens een mannengroep ga doen.+

Boomvader Ruerd

callemie zei

het is allemaal zo mooi gebracht en uitgelegd
maar staat iedereen daar wel voor open
ik hou ervan om dit allemaal te lezen en te ontdekken maar bezit de "magie" nog niet echt!
liefs

wim22 zei

Is het
een gave,
een voorrecht,
een kunde,
een beloning,
een opdracht...
ik weet het niet,
maar 't lijkt me prachtig
om deze energieën te kunnen waarnemen.
Groetjes :-)

curieuzeneuzemosterdpot zei

samen met je kristal in de zon ..

dat is opladen voor alles en iedereen? :-))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails