woensdag 21 april 2010

De vruchten van de arbeid plukken


En dan ineens klopt alles.
Laten ook de moeilijkste hoekjes zich inpassen.
Terwijl mijn lief de laatste plakplinten legt, ik de boekenkast weer vul(zonder deze keer voor de lees-verleiding te bezwijken) en de nodige woonaccesoires plaats, kleur neerzet, verandert de ruimte beneden in een oase van rust en harmonie.
Ik ben er zo blij mee, ik heb deze weken de regie gevoerd, mijn wensen heel duidelijk neergezet.
Eindelijk is het echt mijn huis, niet alleen maar een plek, waar meubels staan, maar ik heb hier helemaal mijn ziel in kunnen leggen.
En mijn lief kon hier helemaal in meegaan, gelukkig.
Om twaalf uur gisteravond plpte hier de champagne, de fles ging helemaal leeg.
Strakjes zal het huis zich vullen met gasten, de hele dag door.
Mijn lief en ik zijn vandaag samen jarig:))

23 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

hoe bijzonder om samen jarig te zijn!

zeker op zo'n speciale dag als vandaag, waarbij ook jullie nieuw ingerichte huis in grote feeststemming is! :-))

laat de champagne nog maar vaak knallen, assayya, jullie hebben het verdiend!!

Pasula zei

Van harte gefeliciteerd, het opruimen stond symbool voor de rustige symphonie waarvan jullie vandaag beiden deel uitmaken. Ik wens jullie veel plezier!

Morgaine zei

Wat een super timing!

Van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag en jullie huisje helemaal naar jullie ziel ingericht!

Maak er een super en wondermooie dag van.

XXX

Lutje zei

proficiat, samen jarig zijn is bijzonder :o)
Laat de champagne maar knallen en geniet!

Imna zei

Wow Assayya, van harte gefeliciteerd beiden en ik wens jullie een heel mooi nieuw levensjaar....en natuurlijk heel veel plezier en genieten van jullie harde werken de afgelopen tijd. Ben heel benieuwd naar de foto's :-))

Heb een hele mooie dag en dikke knuffel!

Anoniem zei

Dat is een dansje waard, zou ik zo zeggen!
Een heel, héél fijne dag toegewenst!!!
Walter.
(de andere binnenkomer deed het effe niet)

kruidje zei

gefeliciteerd met je huis, je eigen plek en jullie verjaardag!!

Fluitenkruid zei

Wat heerlijk dat alles klaar is en helemaal naar je smaak en gevoel. Dat is toch een heel mooi kado.
Een hele fijne dag samen en met lieve mensen om je heen x

klaproos zei

proficiat lieve schatten
samen jarig dat is dubbelop plezier vandaag,

ik wens jullie eenheel fijne dag en dat jullie hem nog vaak samen mogen vieren....

een dikke zoen,

en * PLOP* we trekken nog een flessie bubbels open :-)

xxx

christiene zei

Van harte gefeliciteerd samen
op tijd klaar voor het feest.
ik zou zeggen laat de champagne maar knallen en maak er een mooi feest van.
groetjes Christiene

Hagazussa zei

Gefeliciteerd met jullie verjaardagen. Fijn dat alles ook klaar en naar je zin is.

Ik zeg proost.

Liefs, Haagje

gerdaYD zei

PROFICIAT!!! In alle opzichten en in alle aspecten lieve assayya!
Ik hoop dat jullie daar een schitterend dagje meemaken, heerlijk om zo iets met je vrienden te vieren...

Martine zei

Wat een fantastisch moment om je huis helemaal af te hebben. Wat een mooi cadeau voor elkaar.
Hiervan kunnen jullie samen heel lang geniet en geniet ook van het feestje.
Mijn hartelijke gelukwensen.
XXXm

Harnett-Hargrove zei

Content is a wonderful place to be.
-J

(Who is the illustrator?)

Annemarianne zei

Wat een heerlijk gevoel geeft dat he ‼
Alles lekker schoon , en nieuw .
Een heel fijne dag , en nog van harte hoor ‼
Liefs Annie

fotorantje zei

oooh jarig en de nieuwe inrichting geslaagd, proficiat!
xxx en xxx
en dan drink ik toch een glaasje bubbels mee hoor
op jullie gezondheid!

wim22 zei

een staaltje van perfecte timing:
drie feestelijke ogenblikken samengebald in één moment... geen wonder dat de champagne tot op de bodem geledigd werd ;-)
groetjes :-)

"Création" zei

Gefeliciteerd voor jullie beide, het kon niet mooier kloppen allemaal. En wat heerlijk Assayya dat het echt helemaal jou huis nu is, en geweldig dat je lief het daar helemaal mee eens is. Dat geeft nogal eens wrijving bij dit soort drastische veranderingen, maar alles klopt nu perfect. Denk dat nu tijdens mij schrijven jullie nog in heerlijke sferen vertoeven.....GENIET en PROOST op jullie paradijsje.

Lieve groet, Josephine

gerdaYD zei

En lieverd, een heerlijk dagje gehad? Lekker nagenieten vandaag hé, ook al zal het opruimen van de feesttroep wellicht niet makkelijk zijn...
*wink, big smile*

Mrius zei

Een drie-eenheid in het licht van feest en bezieling, van harte, van harte gefeliciteerd Assaya.

ria39 zei

Van harte een heel fijne verjaardag aan beiden
Geniet van de lente, van elkaar en van jullie vernieuwde woning.

liefs,
ria39

Boomfather Ruerd zei

Van harte lokwinske!

colourfullflowergirl zei

HAPPY BIRTHDAY!!!!Voor jullie allebei.Wat heerlijk als je huis ook in een vernieuwde vorm weer als je "thuis" voelt. Dan heb je het goed gedaan. Hele fijne dag en een dikke verjaarsknufffff.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails