dinsdag 20 april 2010

Als je oog erop valt.


Zonder bril kan ik geen tekst lezen.
Zonder bril zie ík het eerst de reeën in het verre veld.
Zonder bril zag ik ook de miniscule randbeschadiging in het al gelegde laminaat.
Het was mijn lief niet opgevallen.
Een deel van het gelegde er weer uit  tot de kapotte spot en weer opnieuw beginnen.
Morgen gaan we gewoon weer verder.
De vermoeidheid slaat nu ook toe.

Minuscuul zijn ook de mini steentjes, die uit de lucht vielen op de auto en op mijn tuintafel.
Het ziet er uit als sintelsteen, lava-asresten.
Het stelt natuurlijk niks voor, maar ze zijn eigenlijk miljoenen waard(als ik de luchtvaartmaatschappijen mag geloven)
Deze gaan daarom mooi in mijn kristallenkast:))

19 opmerkingen:

Pasula zei

Jee dat zijn best grote brokken nog die er vallen!

Lutje zei

ik vindt het ook grote brokken...

callemie zei

amaai zeg zo uit de lucht gevallen
dan heb jij toch iets van die vulkaaan gekregen
ik zou dit toch niet op mijn hoofd willen hoor
liefs

Morgaine zei

Oh wauw, doe mij ook wat steen op balkon!

Dit is super en veel waard of niet, de werking is voor jou en mij meer belangrijk ;-)

XXX

gerdaYD zei

Is dat zomaar bij jou uit de hemel komen vallen? Jeetje! Maar wel leuk als souvenir natuurlijk...
Jammer voor het laminaat, ik hoop echt dat er nu niets onverwachts meer komt zodat het vele werk weldra achter de rug zal zijn!

klaproos zei

wonderlijk assaya,

dat lijken hele grote stukken, maar leg er eens een lucifer bij hoe groot zijn ze dan ???

maak er een heerlijke dag van en zet je butsmuts op hé:-)

kruidje zei

vang ze op - je stof stenen willen gezien worden.
Ik dacht er aan om morgen langs te komen, maar jullie zijn nog druk bezig.. Misschien alleen voor een bakkie thee

Liefs Marja

wim22 zei

Hoe lang zijn jullie nu al aan het werk? Tijd voor een 'break' zou ik zeggen... of zijn het de laatste loodjes? Dan wens ik jullie goede moed!

Zo'n stenen?! Dit kun je toch geen 'as' meer noemen!

Groetjes :-)

Walter zei

Dat zijn nu letterlijk de kleine geschenken die zomaar uit de lucht komen vallen...
Leuk!

oma leentje zei

DAt meen je niet zo groot!!!! Ze hebben het over as maar als dit in je vliegtuig terecht komt kan ik het wel begrijpen. Jeetje

Fluitenkruid zei

Een goede titel, ik had ze niet herkend denk ik.
Jammer van het laminaat maar als je zo'n beschadiging niet weghaalt blijf je je er meestal aan ergeren. Hopelijk verloopt het herstellen snel en kunnen jullie lekker uitrusten en genieten x

MariecusBruyn zei

grr grr, dat kan ik begrijpen dat je moe en gefrustreerd geraakt na al dat harde werk en dan plotsklaps zo'n beschadiging opmerkt.
Maar, daar staat wel tegenover dat je mooie geschenken uit de lucht hebt ontvangen. Dat kunnen er niet veel zeggen!
Dikke knuff

christiene zei

wie wat bewaard heeft wat.
Assayya ,nog even volhouden met de laatste loodjes.
groetjes Christiene

Roelien zei

Jeetje, dat dat echt zo op je tafel valt. Hier merk ik er niets van, ook geen as of gruis.

Wel mooi om te bewaren..

griet zei

jee dat lijkt inderdaad as ,ik las dat er nog veel op de auto's zou kunnen vallen en zo ,mooi dat die van ons binnestaat hi .
dat was niet fijn ,dat het niet goed was ,ja op een gegeven moment wil je het klaar hebben , en er van genieten .
nou zet 'm op xxxxxx knuffie van mij xxxxxxx

Martine zei

Voor wie ogen heeft...........
XXXm

Anoniem zei

Gaan we zeker afspreken!

Imna zei

Hier niets gevallen geloof ik, althans, heb nog niets kunnen ontdekken.
Raak niet te vermoeid hoor...het is 'maar' een huis :-))
Dikke knuffel

curieuzeneuzemosterdpot zei

da's geen as meer? :-))

wel een mooi aandenken aan bijzondere dagen!

veel succes met je laminaat!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails