dinsdag 27 april 2010

Aarding


Als je goed geworteld bent,
kom je altijd weer tot bloei.:))

17 opmerkingen:

Lutje zei

een mens moet wel stevige wortels hebben...

Walter zei

Laat ik daar dan maar op vertrouwen, blijkbaar.....
Paardebloem schijnt ook een goede invloed op de lever te hebben.
Groetjes.

christiene zei

Eigelijk een heel mooi bloempje.
groetjes Christiene

Marlou zei

Lieve Assaya,

wat een mooie foto, van eigenlijk zo'n "gewoon" bloempje.
Mijn moeder maakte altijd Molsla, van de jonge paardebloemblaadjes.
Ga ik ook eens proberen.
het witte sap moet er nog niet al te rijkelijk in zitten.

dagdag

liefs van Marlou


.

klaproos zei

en of:-)
en daar weet deze jongen alles van hé,

die komt altijd weer op zijn pootjes terrecht.
:-)
we hebben dezelfde gedachtes vandaag :-)
xxx

Fluitenkruid zei

De paardebloem is een beetje een vergeten bloem maar heeft zoveel goede eigenschappen. x

gerdaYD zei

Wat een knappe wijsheid assayya, die draag ik met me mee de dag in!

Roelien zei

Mooie sterke gedachte: helend van zichzelf.

kruidje zei

en wat voor een bloei, het activeert je bewustzijn.
Je mag er zijn!

yvette zei

the dandelion keeps your smile

Hagazussa zei

Je hebt helemaal gelijk hoor, ik hoopte alleen dat voor het Heremoeskruid iets anders gold, ik ben al dagen bezig de wortels uit te graven.

Liefs, Haagje

Morgaine zei

Ik ben net weer heerlijk geworteld, hahahaha :O

prachtige spreuk!

XXX

Martine zei

Je blijft bloeien.
XXXm

"Création" zei

Weer zo'n fraaie wijze waarheid, en als je dat van je zelf weet hoef je je ook niet druk te maken als het eens even iets minder gaat, weldra bloei je weer op.....

Lieve groet, Josephine

fotorantje zei

goeie wortels en goeie basis, dan lukt het wel hé

wim22 zei

Grrrr, ik krijg die dingen maar niet uit mijn gazon ;-)

curieuzeneuzemosterdpot zei

met je wortels diep in de grond en je takken hoog in de hemel .. ;-))

zie je me wuiven? :-))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails