vrijdag 19 maart 2010

Zingend in mijn bed violen

Het gaat goed met de kamer, de structuurwand is zóóó mooi geworden
Gister was het gewoon te mooi om dingen binnen te doen en heb ik de dag in de grote voortuin doorgebracht.
Overal zijn kleur explosies van lila en gele krokusjes.
Van onder het dorre eikenblad, dat onder de struiken ligt, komen lieveheersbeestjes tevoorschijn, wakker geworden door de lentezon.
De twee goudvissen, die de vorst en de buurkatten overleefd hebben, zwemmen door het glashelder water van de vijver.
Het vrouwtje is al zwaar van het kuit, ik ben benieuwd, wat dat brengt.
Mijn hart zingt, als ik, op mijn knieën, violen in de kale bloembedden plant.
En ik zing luidkeels mee.
Het is lente:))

27 opmerkingen:

Hagazussa zei

Ik ben zo benieuwd naar wat je zingt.

Liefs, Haagje

gerdaYD zei

Jaaaaa assayya, we mogen weer in onze bedden kruipen... en niét om matrassen te draaien!
*wink, big smile*
Heerlijk zangerig logje, boordevol lente, dankjewel!

gerdaYD zei

Jaaaaa assayya, we mogen weer in onze bedden kruipen... en niét om matrassen te draaien!
*wink, big smile*
Heerlijk zangerig logje, boordevol lente, dankjewel!

gerdaYD zei

Jaaaaa assayya, we mogen weer in onze bedden kruipen... en niét om matrassen te draaien!
*wink, big smile*
Heerlijk zangerig logje, boordevol lente, dankjewel!

Morgaine zei

Prachtige kleur heb je gekozen om ons te laten zien, zo heerlijk zacht.

En ik weet niet hoe het bij jou is, maar hier krijgen de pas geplantje plantjes goed water nu ;-)

Geniet van het voorjaar!

XXX

Walter zei

Goeie morgen!
Dat drievoudig enthousiasme van Gerda kan ik niet overtreffen, hihihi.

klaproos zei

heerlijk hé assaya,

je kon gewoon de natuur horen zingen van pret de schutblaadjes van de beuken al horen kraken klaar om los te springen en de dennekegels lieten hun zaadjes vallen.....

wat een dag wat een dag
"heerlijk"

kruidje zei

Ja dat is zeker heerlijk
Geniet jij maar lekker en wordt een met de natuur

Roelien zei

We hebben hetzelfde gedaan blijkbaar!

christiene zei

Assayya,vind je het goed dat ik met je mee zing we hebben er lang op moeten wachten maar nou is het toch echt lente.
groetjes Christiene

Fluitenkruid zei

Het was een heerlijke dag gisteren. Zo mooi om onder dat oude bladafval al dat nieuwe groen te ontdekken.

Marlou zei

Ik zing met je mee!!!
Het gaat weer allemaal gebeuren.

Fijn en zacht weekeinde, Marlou


.

Boomfather Ruerd zei

Lets singt your beautifull, your so beautifull!

Boomvader Ruerd

Lutje zei

ik zing mee, hier staan wel geen viooltjes maar ik doe alsof ;-)

Rinkje zei

Goedenmiddag Assayya.

Heerlijk he dat alles weer tot bloei gaat komen en de kleuren zijn ook zo mooi.
Kom even binnen wippen om jullie een heel fijn weekend toe te wensen
de zaterdag en de zondag ga ik benutten voor ons zelf.
Dus bij deze nog een hele fijne vrijdag en daarna op naar het weekend.

knff van Rinkje.

Nicole zei

Ja heerlijk hè die Lente?! Daar ga je ook spontaan van zingen!

wim22 zei

De lente...
we zijn er allemaal zo vol van!
Hoe komt dat toch?
Komt het door het licht? de energiestroom? de warmte? ons instinct? Of alles samen?
Hoe dan ook: ik hou ervan!

marja visscher zei

Je hebt helemaal gelijk. Ben ook heerlijk in de tuin bezig geweest, de rest van de tuin gesnoeid. Hier en daar al gele forsythia ontdekt. Voelt gewoon goed! Die lentelucht geeft zoveel energie! Zalig!
Fijn weekend, geniet er van!
Lieve groet, Marja

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik hoor je haast zingen tot hier, assayya! :-))

zing vrolijk verder want de lente moet nog beginnen?
dat belooft .. ;-)))

gezellig weekend,

Boomfather Ruerd zei

Enjoy your home dear lady,
ik ben vanavond naar de spirituele sauna geweest heerlijk gewoon zulke fijne mensen die daar de boel runnen.
Heb weer fijn uit de school geklapt over mijn levenservaringen en het was Ok.
Dit is zeker voro herhaling vatbaar nu heb ik weer een goede reden om in Sneek te blijven.

Boomvader Ruerd

"Création" zei

Heerlijk hartverwarmend, wat een enthousiasme, daar hou ik erg van... Vandaag ben ik ook heerlijk in de tuin bezig geweest, en zodra ik met mijn handen in de grond ga wroeten, dan voel ik me zo één met het geheel, intens genieten. Krijg er ook heel veel energie van...
Wat goed te lezen dat de structuurwand zo mooi is geworden.

Heerlijk weekend gewnst,
Lieve groet, Josephine

fotorantje zei

de lente, de lente is in het land
was het zo'n liedje?
leuk hé, die warmere temperatuur, die zon, de vrolijke bloemen,...
het is volop genieten

regenboog zei

hoe moet dat nou met goudvissen?
doen ze het alleen buiten in de vijver?
ik heb er al jaren een aantal maar, kleintjes krijgen? niet dus!

hihi geniet van het weekend what ever

callemie zei

en ik zing dan met je mee vandaag
liefs en dikke knuf

yvette zei

heerlijk dit taalspel!
Heel wat luchtiger toch...dag mooi mens..ik zing met je mee!

liefs
yvette

Boomfather Ruerd zei

Hey assaya nou ik was op derommelmarkt e nik kocht voor 2 euro per stuk beeldjes van aragoniet. praatte nog even met die man maar ik was de naam verdeliet vergeten anders had ik misschien een op de kop kunnen tikken maar ja het is niet anders.Toch jammer want mijn mannelijkheid kreeg gister een douw door een vervelende opmerking van een 'vriendin'die niet kon waarderen dat ik in mijn mannelijkheid een opmerking maakte van met dit mooie weer zie ik de vrouwtjes weer helemaal zitten.
Dit ligt al zo gevoelig voor mij door mijn angst en terguhoudendheid. Ben het nu zo zat om ergens met een uitgestreken gezicht te zitten inplaats van eens te zeggen he meid leuk dat ik je weer zie of zoiets!
Dit wil ik echt eens overwinnen want ik hik hier al zolang tegenaan. Maar gister toen ik in de spirituele sauna was merkten ze wel dat ik wat zenuwachtig binnenkwam en ze zeiden dat zo toen zei ik waarom door die opmerking die mij naar mn kop gelsingerd wordt net nu ik mijn mannelijkheid omarm en dat wil delen met iemand waarvan ik denk dat ze te vertrouwen is.
Maar ze vingen me daar gelukkig goed op een zeidn je moest eens vaker komen. DE eigenares is ook een medium en het klikte gelijk goed dus ik weer een adresje erbij.
Nou dat wou ik nog even delen, en ik heb nog een mooi draak gekocht voor op de vensterbank dan kan die waken over me.

Boomvader Ruerd

Pasula zei

Ik word helemaal vrolijk van dit stukje!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails