zaterdag 6 maart 2010

Voorjaar

Even een kort logje, want dit wordt een vol weekend.
Knuffelpeuter komt vandaag de boel hier op z'n kop zetten, leuk!!
Tussendoor een paar uurtjes oppassen op knuffelbabe, terwijl de papa(voetballen) en mama(turnen) aan het sporten zijn.
We zijn ook de zitkamer aan het leeghalen en alle spullen een tijdelijk plek aan het geven.
En dan zal er  eerst met emmers sop en verf gewerkt moeten worden voor de nieuwe vloer erin gaat
Want hoewel het gisteravond hier weer wit was, spring is in the air:))

29 opmerkingen:

Lutje zei

Geniet van je dagje :o)

gerdaYD zei

Heerlijk, rijk gevuld weekend lijkt me dat lieve assayya!
Geniet er van met volle teugen, zelfs van het poetsen, want daarna komt er iets héél moois onder je voeten...

Walter zei

Hoi en doeiii.
Effetjes weer een vleugje Assaya opgedaan!

kruidje zei

Jij gaat ook een fase van vernieuwing tegemoet.. prachtig!

oma leentje zei

Leuk dat je even langs kwam.
Het is er inderdaad heel romanties.
Vooral in de avond..... Mijn man zei ,, ik ben verliefd . Ik nog zo glazig vragen ..op wie???? He doe niet zo flauw zei die.. Op jouw natuurlijk. Hihi en dat na 40 jaar. Echt de stad Venetië heeft een heel hoog knuffelgehalte....Lieve groet en een fijn weekend. Leni

Julian Gick zei

Dankeschön:)

ich mag die Großaufnahme der Orange da unten, auf sowas stehe ich ja total

lg
Julian

christiene zei

Ha Assayya,veel plezier met je knuffel peuter en de kwasten
Een gezellig weekend
groetjes Christiene.

Martine zei

Ja, spring is in the air en dan hebben we allemaal de nijging om ons huis op de kop te zetten. Vraag me af waar dat vandaan komt?
Geniet van de kleintjes.
XXXm

klaproos zei

dan wens ik jullie aan heel fijne dag toe assaya, en weet ik zeker dat het erg gezellig gaat worden, knuffel de knuffel,
ik doe lekker mee.

xxx

Annemarianne zei

Ook ik krijg mijn kleinkinderen een nachtje.
En verder lekker bij komen van de afgelopen week .
Fijn weekend Liefs Annie

Imna zei

Lijkt me een mooie zaterdag te worden Assyya, geniet ervan!

wim22 zei

een nieuwe vloer?
Geen klein werk.
Maar het resultaat zal de rompslomp goed maken!
Groetjes :-)

Jet zei

Veel plezier met de knuffel peuter en baby en succes met ruimen en verven .
Als het klaar is , is het prachtig !
Liefs Jet.

Roelien zei

Veel plezier, knuffelze en veel succes met de klussen!

Fluitenkruid zei

Veel knuffelplezier wens ik je toe x

Wondelgijn zei

Heerlijk dus, zo'n knuffeluurtje tussendoor! ;-)

Hagazussa zei

Ow zit jouw weekend ook al zo vol, het mijne ook. Maar ik heb nu wel prachtige rode vloerbedekking in mijn werkkamer.

Heerlijk he, la Luna?

Liefs, Haagje

ank zei

En dan toch....
had je nog tijd gevonden
ergens tussen de verf
en het knuffelen
om mijn cirkel te bezoeken...
Je bent een wonderlijk mens,
met een heel mooi weblog.
Lieve groet,

Morgaine zei

hahahahaha ik ben blij dat het meeste is gedaan, maar het zijn de details waar ik nu tegen aan zit te hikken, maar dat is het proces zullen we maar volhouden ;-)

Succes met jullie heerlijk druk weekendje!

XXX

Anoniem zei

dit log spuit energie?

en knuffels, natuurlijk! :-))

heel veel plezier, bij alles wat je onderneemt

curieuzeneuzemosterdpot zei

dit logje spuit energie!

en knuffels, natuurlijk! :-))

heel veel plezier en genot bij alles wat je onderneemt, assayya!

"Création" zei

De eerste heerlijke dag met de Knuffelpeuter zit er al weer op, zeker een onvergetelijke dag geweest. Maar ook nog veel werk te doen als ik het zo lees. Succes Assayya met de boen en verfklus, en dan nog de vloer...redden jullie dat wel in een weekend?
Heerlijk hé de lente lonkt alweer...

Lieve groet, Josephine

gerdaYD zei

Hopelijk is je weekend prachtig aan het verlopen assayya, geniet er maar van!

Lutje zei

Hopelijk heb je vandaag nog zo'n geniet-dag

yvette zei

echt wel ...ik snak net zoals iedereen naar lente!

Marius Nuy zei

De reiniging, de vernieuwing, een hele klus altijd maar met veel voldoening. Nog even flink aanpakken dus.

Morgaine zei

OT, bij daglicht even uit het water in de vensterbank, maar ik zeg erbij, hij is nog steeds erg vuil, de foto nam ik dan ook vlak voor plaatsen, eergisteren en hij is echt erg vies ;-) bubbeltjes worden wel al kleiner :D

http://morgainespassions.web-log.nl/morgaine/2010/03/de-steen.html

Wie weet zit ik ook al goed met mijn vermoedens ;-)

XXX

Uhm, heb jij iets veranderd met de id's om te kunnen reageren? Hier ben ik niet zo blij mee :S Ik kan alleen met mijn google account? reageren of een Open ID? Geen van allen kan ik gebruiken en mijn google account liever ook niet...

Morgaine zei

Dat bedoel ik, ik blog dus niet, dus kunnen mensen niet door klikken naar mijn log, erg lastig Assayya, ik hoop dat je dit weer terug wilt zetten :-))

XXX

fotorantje zei

grote werken bij assayya maar ook knuffelmomenten
zalig hé dat knuffelen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails