dinsdag 2 maart 2010

Leef


Geef elke dag de kans om de mooiste van je leven te worden:))

17 opmerkingen:

kruidje zei

Je meis, zo gaat het.. de sprankeling zorgt dat je de dag mag vieren

Lutje zei

Dat is, pluk de dag.En dat ga ik nu doen ;-)

klaproos zei

ja dat verdienen we:-)

mooi gesproken assaya

wim22 zei

Mooie ingesteldheid :-)
Het hoeft ook helemaal niet te lukken, want ondertussen heb ik weer veel moois gezien en gevoeld, waar meestal aan voorbij gegaan wordt.
Groetjes... en ik denk eraan!

Roelien zei

Dank je, net wat ik nodig had!

Fluitenkruid zei

Ja! x

Marlou zei

Goedemorgen Assaya,

vanmiddag gaan de ORANJE ! sjaaltjes om om de sporters te verwelkomen.
Of ik er bij ben???
Dat weet ik nog niet.

Maar oranje zal wel heel erg aanwezig zijn!

Liefs van Marlou

gerdaYD zei

Pluk de dag
Pluk het leven
Want je bent er toch maar even
Denk vandaag niet aan morgen
En proost nog 1 keer met mij!
© Jop

gerdaYD zei

Pluk de dag
Pluk het leven
Want je bent er toch maar even
Denk vandaag niet aan morgen
En proost nog 1 keer met mij!
© Jop

Walter zei

Gewoon elke negatieve gedachte die in je opkomt, opruimen...met een lekker soppie en een kleurig doekie! Dat plukt daarna weer zalig, zo'n dag!
Mag ik jou dan een leuke "kans kaart" geven?
Bij deze gedaan! Knuffffffff

Martine zei

Ja, daar doe ik mijn uiterste best voor.
XXXm

"Création" zei

En zo is het precies, 'cape Diem' vooral bewust zijn van die kans en hem niet passief voorbij laten gaan, want dan zou je een dag minder geleefd hebben. Terwijl je er zelf zorg voor kan dragen om het de mooiste dag te laten worden...
Wens je een mooie dag Assayya...

Lieve groet, Josephine

Annemarianne zei

Misschien heb ik deze dag de kans niet gegrepen , het was in ieder geval niet mijn mooiste dag.

Dank je wel , het is inderdaad een mooie site , ik ga even sneupen.
Lieve groet Annie

willy zei

carpe diem !!!

christiene zei

Met zo,n mooi bloemetje moet het wel lukken.
Groetjes Christiene

curieuzeneuzemosterdpot zei

de mooiste hoeft voor mij niet!

geluk is me meer waard! :-))

fotorantje zei

elke dag een gelukkige dag en dat geluk kan door kleine dingen komen, zoals de eerste krokusjes zien,...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails