zondag 14 maart 2010

Allemaal hartjes

Gisteren zijn we met knuffelpeuter naar Ikea geweest.
Dolle pret.
Ook, omdat we de tijd namen, het grote winkelgebied vanuit haar leeftijdsbeleving te ondergaan.
Weet je, dat op bijna elke afdeling wel een soort speelornament staat?
Zij en opa hadden frietjes en Zweedse gehaktballetjes, ik de kaastortellini.
Spannend om zelf je ijsje te maken met een druk op de knop.
Nieuwe vriendjes te vinden op het speeleiland.
We kwamen voor twee wandlampjes voor de zitkamer(niet gevonden) en een nieuwe dekbedhoes voor knuffelpeuter.
Want ineens is het veilige kleine bedje te klein aan het worden.
Om de overgang naar het grote logeerbed makkelijker te maken, heb ik net zo’n hoes gekocht zoals als ze thuis ook heeft.
Even in de was met dezelfde wasverzachter als mama ook heeft, dan voelt hij hetzelfde, ruikt hij hetzelfde en is hij net als thuis, het dekbed met allemaal hartjes:))

18 opmerkingen:

yvette zei

Heerlijk logje na je logje van gisteren waar ik steeds aan moest denken.

( je commentaar op mijn vilt is zo waar...het was een stukje van Noud's lijkwade)

Fluitenkruid zei

Lieve Assayya, mooi waar jij allemaal aan denkt en voor zorgt, een heerlijke oma x

Lutje zei

zelfs met dezelfde wasverzachter, je doet iemand goed voelen hé!
Echt een leuk logje

gerdaYD zei

Wat een leuk dagje moet jij gehad hebben assayya... héérlijk om lezen, ik ben zo blij voor jou...

flappie zei

heerlijk dat gevoel assays:-)

ik hou zelf niet zo van wasverzachter, maar als het kindje happy is en jij derbij....
vlij ik me neer in de wei :-)

xxx

christiene zei

Assayya ,dat klinkt gezellig er zijn gelukkig ook leuke dingen en zeker met zo,n kleintje. mooie dek bedje.Groetjes en een fijne zondag.
Christiene,

athea zei

Jij moet een leuk dagje hebben gehad..groetekes

http://blog.seniorennet.be/athea

Rinkje zei

Goedenmorgen Assayya.

Heerlijk toch om Oma te zijn en met Opa alles te beleven.
Samen met je kleindochter, dat is echt genieten.
Leuk hoot bij Ikea daar kunnen ze echt genieten de kleintjes.
Doen wij ook wel eens met de kleinkids.
Zo vandaag neem ik even de tijd om af en toe op visite te gaan bij de puntlogjes.
3 dagen weer weg geweest met van alles dus nu maar even rust in de gelederen.
Zo Leiden is een mooie stad om daar te vertoefen.
Wij hebben genoten en het was heerlijk.
Ik wens jullie verder een hele fijne Zondag en een mooi begin van de nieuwe week.

Knff van Rinkje.

Morgaine zei

hihiihihi daarom gaan moeders ook zo graag naar de Ikea op de woensdag middag, hahahaha

Geweldig!

Ikea is meestal erg leuk, of je nu groot bent of klein, van mij mag er hier in Almere ook één komen :D

XXX

oma leentje zei

Herlijk he oma zijn??? en wat je zegt.... Bij Ikea kan je overal spelen. Wij natuurlijk niet maar wel onze kleinkoters. Heerlijk blogje dit. Word een mens blij van. Knuf Leni

Roelien zei

Toen ik het dekbedje zag, dacht ik: Assaya is met haar kleindochter naar Ikea geweest gisteren...ja dus!

Mooi al die hartjes en fijn dat het straks hetzelfde ruikt als de lakentjes thuis.

Fijne zondag nog, groet Roelien

Martine zei

Leuk hoor, zo'n beschijving vanuit het kinderperspectief.
XXXm

kruidje zei

het ziet er veilig en open huis.. ik zie je lachen!

regenboog zei

wat een heerlijk bed!

dikke kus

colourfullflowergirl zei

Een bedje van pure liefde

wim22 zei

je bent een SuperOma :-)

curieuzeneuzemosterdpot zei

.. om dromen in hartjesvorm te beleven! ;-))

heerlijke oma ben jij! :-))

fotorantje zei

Oma heeft aan alles gedacht zie ik, kleinkindje al supergelukkig zijn
Oma's aan de top! :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails