donderdag 25 maart 2010

Air


Het heeft deze week allemaal met lucht en ruimte te maken.
Lieve Queen Anne-tafeltjes, die ik vanwege de verflucht buiten aan het witverven ben.
De eerste vlinders, die al door de tuin fladderen.
De tuinstoelen zijn buiten gezet en de eerste kopjes thee in de buitenlucht gedronken met versgebakken muffins.
Een reiger heeft een van de twee laatste vissen opgegeten.
Daarom gaat de vis die over is even weer in het ruime aquarium, ga ik in de vijver het blad, wier en algen verwijderen, nieuwe plantjes erbij en wat nieuwe visjes, want als vis is alleen ook maar alleen.
In huis gaat alles gestaag verder, goede dingen komen langzaam, ik geniet van het licht in de kamers
Ook omdat we de ruimte(lees tijd) hebben genomen om even in Duitsland te gaan shoppen.
Het leven is op dit moment heel open en transparant, net als de zachtblauwe voorjaarslucht:))

17 opmerkingen:

gerdaYD zei

Wawwww, jij hebt deze mooie lentedag wel heel knap beschreven assayyalief! Je merkt het gewoonweg dat jij aan het genieten bent van het buiten zijn, na die wel heel lange, zware winter!

Marlou zei

Open en transparant...

dat is precies het gevoel, dat ik heb!

Ik geniet met volle teugen.
Van buiten zijn en van buiten zijn en van buiten zijn.

Nu ga ik er op uit...

naar buiten!

liefs van Marlou


.

Hagazussa zei

Zolang mogelijk van blijven genieten zou ik zeggen.

Liefs, Haagje

kruidje zei

fijn dat je zo kan meestromen!!
mmm
bach .. heb je daar iets mee?

Marlou zei

en... mooi!
De Aire van Bach!!!

Ik speel 'm op de piano. Heerlijk...

Nogmaals liefs, Marlou

Walter zei

Lekker, ik ruik hier meer lente en koffie geur dan verflucht!
Fijne dag....

klaproos zei

heerlijk assaya,
wat een zalige muziek op de vroege morgen....
zweef er van op rose wolkjes,
of zou dat wat anders betekenen :-)

xxx

Fluitenkruid zei

Zelfs gisteravond hing er iets in de lucht, heerlijk dit x

Roelien zei

Genieten met een hoofdletter!

Morgaine zei

Wat een prachtig muziekstuk is dit, heel transparant, in de klassiek ben ik niet zo thuis, dat ontdek ik nu pas stukje bij beetje ;-)

Het is zeker transparant, dat merk ik ook inderdaad, heel erg mooi om te voelen :D

XXX

christiene zei

Een moment voor je zelf heerlijk het buiten zijn het lente weer Assayya geniet ze dat doe ik ook.
groetjes Christiene

Boomfather Ruerd zei

Mooi!

Boomvader Ruerd

Lutje zei

wat een mooie beschrijving, ik ga terug buiten kijken nu ;-)

colourfullflowergirl zei

Met de muziek op de achtergrond even weer lekker je log gelezen.
Jij geniet, ik geniet en velen met ons genieten van het heerlijke weer en het buiten zijn.
HET LEVEN IS MOOI!!!!
Dikke knuffel voor jou. Liefs!

Harnett-Hargrove zei

'open and transparent'... I like that! -J

curieuzeneuzemosterdpot zei

als of je een nieuw leven binnengestapt bent, assayya? :-))

geniet lekker verder!
ik doe met je mee! :-))

fijne avond,

Imna zei

Ik ook gisteren het eerste kopje koffie in de tuin :-) Heerlijk :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails