vrijdag 12 februari 2010

Met vleugels

Vannacht wordt het vuur, dat vier maanden geleden uit Griekenland is gehaald, ontstoken in Vancouver.
Ik denk, dat ik de komende dagen veel voor de tv zal zitten, ook minder zal bloggen.
Winterspelen leven hier.
De lief van mijn zoon vertelde, dat ze de afgelopen maand alle teams van tv zenders al langs hebben gehad op het bedrijf waar zij werkt.
Voor het geheim van de nieuwe schaatspakken, wat natuurlijk een geheim blijft.
Zij ontwerpt de pakken, de patronen,de kleuren.
Heel blij was ze, toen vier jaar geleden, haar ontwerp, dat van de Italiaanse pakken als mooiste van de spelen werd verkozen.

Heb je dit jaar weer iets moois gemaakt, vroeg ik haar.
Ze was er een tijd uitgeweest met zwangerschapsverlof.
Ja, ze heeft iets gemaakt met een vleugel op de mouwen, ik zou het wel zien.
Vanmorgen zag ik de eerste beelden van de Nederlandse Olympische ploeg.
Pakken met vleugels.
Ze hebben nog geen medaille behaald, maar ik ben nu al trots.
Op haar:))

17 opmerkingen:

Roelien zei

Oh daar ga ik nu natuurlijk op letten! Mooi werk lijkt me dat. Hier leven de winterspelen ook (vrnl bij zoonlief die zijn spreekbeurt erover deed). Veel plezier met kijken, groet Roelien

klaproos zei

dat is ook iets om trots op te zijn hé.

veel plezier met kijken.

xxx

callemie zei

en nu als wij dit gaan zien kunnen we zeggen hé wij kennen de mama van haar lief hihihihihi
veel kijkgenot

Imna zei

Ik kan me voorstellen dat je trots bent Assayya en ook wij hier gaan extra opletten...ook hier leeft het en zal er menige wedstrijd gekeken worden :-)

griet zei

natuurlijk mag je trots zijn ,is toch fijn als iemand met veel plezier iets moois kan maken ,is ook een gave hoor .
ik ga ook es naar die vleugeks kijken hi .
en nu nog effe wat opschrijven bij je 100 fijne dingen x knuf van mij xxxxxxx

wim22 zei

Zozo, dat is iets om trots op te zijn! Ik ga zeker ook de vleugeltjes zoeken!
Begië is nu niet bepaald een wintersport land, maar ik keek altijd graag naar de schaatswedstrijden en bobsleeën.
Veel kijkplezier!

curieuzeneuzemosterdpot zei

je mag met reden trots zijn, assayya!

wat een mooi pak!
dit wordt ongetwijfeld weer een winnaar! :-))

warm weekend,

gerdaYD zei

Je mag er terecht trots op zijn assayya!
En ik hoop dat jij een schitterend sportkijkenweekend hebben zal!

Lutje zei

Ik zag vanmorgen op tv wat groepen voorbijkomen en inderdaad die kleen zijn prachtig. Ik ga ook kijken als ik tijd heb

Fluitenkruid zei

He wat leuk Assayya, ik kan me goed voorstellen dat jij je installeert voor de buis en trots bent. Een heel fijn weekend wens ik je

Marius zei

Ja, dat is natuurlijk een bijzondere betrokkenheid. Hoop op Sven Kramer.

Annemarianne zei

Heel veel kijk plezier , ik doe niet mee , heb er niets mee, erg he !
Heb een prachtig boek , dus daar geniet ik de komende tijd even van .

Maar ik vind het heel bijzonder wat je schoondochter maakt , in het journaal komt het vast wel even in beeld .
Liefs vanuit Leeuwarden

Jasmine zei

A talented daughter in law :)

Enjoy your winter sports xJ

Morgaine zei

Dat is zeker iets om trots op te zijn, minder is dat er nu al één dode is nog voor de opening en ik heb de opening life gekeken vannacht, prachtig, maar jammer dat er te weinig aandacht is besteed aan... die jonge man van 21 jaar :(

XXX

Assayya zei

@ik heb vannacht ook de openingsceremonie gezien, prachtigde lkleuren,die native stammen, de trommels, violen, de zangers
en er werd met zoveel respect door hele gebeuren heen gememoreerd aan het tragische verlies binnen de olympische familie.

Walter zei

Wat kan jij vreselijk vloeken, Assayya...maar je opmerking is geplaatst hoor! (hahaha)

Gera Scott Chandler zei

I was cheering for the Dutch speed skaters last night!

Best wishes from gera-
in Victoria BC Canada.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails