dinsdag 16 februari 2010

Liefde


We zijn geboren met liefde. Angst hebben we aangeleerd:))

18 opmerkingen:

Lutje zei

Mooi, ik heb die ook ontvangen en was er mee weg van

regenboog zei

ja dat klopt helemaal
nu maar weer afleren hé!
dikke kus

Marlou zei

Klopt als een bus!
Toevallig had ik het gisteren over met vriendin Elly, toen we een wandeling maakten in de duinen.

Angst is aangeleerd.
Ik zou het graag af willen leren.

Groet van Marlou


.

Fluitenkruid zei

Ja inderdaad, het is zo moeilijk af te leren..

Walter zei

Helemaal mee eens....Angst dien je zo snel mogelijk op te ruimen!
Knuffffff...

klaproos zei

waar,
en ik heb het weer afgeleerd:-)

al ga ik 10 keer neer, een 11e keer sta ik weer op en vraag weer...

maak er een mooie dag van assaya

gerdaYD zei

Ik weet niet of het juist is, maar het is alleszins een pràchtige gedachte, assayya!

christiene zei

Wat mooi dat kleine handje in die grote hand.
groetjes Christiene

Jet zei

Ja dat klopt helemaal Assayya , en om dat af te leren !!
Liefs Jet.

willy zei

een mooie tekst bij deze "schitterende" foto!

Morgaine zei

ah vandaar dat ik zo weinig angst kende, maar wie oh wie heeft het mij dan op latere leeftijd gegeven? :O

XXX

Boomfather Ruerd zei

Eens regeerde de angst mijn leven, tot ik geraakt werd en me over de drempel heenzette om die wereld te betreden die al Zolang op mij wachtte. Zo bezien heeft die 20 jaren die ik in eenzaamheid verbracht me gekatapulteerd naar een nieuw bestaan waar ik deuren open die anders gesloten blijven.
Hihihi verheug me op de tergukeer van Marja, wat zal zij veranderd zijn door deze ervaring!
Hoop jullie in elk geval weer te zien bij het EF, deze keer is de beer goed los, voelt alsof er steeds meer mogelijk is al zit ik nog wel eens in mijn hol te broeden. Zo straks weer eten met onze eetclub, en vanavond krijg ik bezoek van een vriendin dus alles is perfekt geregeld.
Tref het maar met onze eetclub en filmclub hier komen nog heel mooie dingen uit voort!

Boomkoning Ruerd

Sokssawat zei

waar of niet waar, sommige angsten worden je wel degelijk aangepraat; aan ons de keuze of we er mee willen leven, of niet

mooie foto, dat volle vertrouwen van dat kleine handje in de Grote...

Tineke zei

Pfff, wat mooi! Ben helemaal ontroerd!

Annemarianne zei

Natuurlijk heb ik ook angsten .BV,
Om te vliegen , s, nachts alleen zijn ,de deur openen s,avonds als je alleen thuis bent , enz , maar ja ,hoe kom je er af he !
Mijn angst is als ontstaan als baby , toen ik op het nippertje van een verstikking ben gered .op de gang van het ziekenhuis , door een pijpje in mijn keel te maken, anders was ik er niet meer geweest .
De foto is prachtig!

Liefs Annie

Annemarianne zei

Ik lees nog even de Kleine ziel , en de zon .

Past dit niet mooi bij je blog.
En tevens een antwoord op mijn vraag lol.

Alleen als je ervoor kiest om bang te zijn," antwoordde God. "Er is echt niets om bang voor te zijn, tenzij jij ervoor kiest om dat te zijn. Want weet je, we verzinnen het allemaal, we doen alsof.

Liefs Annie

curieuzeneuzemosterdpot zei

yep, baby's kennen geen angst.

tot ..
ze rond 8mnd scheidingsangst krijgen.
dan is het aan ons om daar correct (???) op te reageren? :-))

tedere foto, assayya!

Jasmine zei

Beautiful xJ

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails