vrijdag 19 februari 2010

Leef je dromen.


Kyaniet. (vindplaats Nepal)

Er leeft een droom in mij.
Al heel lang.
Stil en rustig sluimerend in mij, af en toe heel voorzichtig even opgepakt en gekoesterd.
En dan door gebeurtenissen, die op zich verdrietig waren, kwam ineens de financiële mogelijkheid om dit plan te realiseren.
Eerst aftasten, al een tijdje,wat de opties zijn, websites bezoeken.
Reacties van mensen, die al zijn geweest, hun ervaringen.
Zomaar iemand tegenkomen onderweg in de trein, zij was net terug, met foto’s.
En dan deze week het plan, de wens op tafel gelegd bij mij lief en zoon.
Zoon vond het prachtig, mijn lief mist me nu al.
Hij mocht mee, maar het is niet zijn droom.
Een goed plan heeft voorbereiding en tijd nodig, daarom,
in oktober/november dit jaar of april/mei volgend jaar,
 ga ik naar Nepal met een optie om ook door Tibet te reizen.
Ik ben nu al aan het genieten van de voorpret:))

31 opmerkingen:

Walter zei

Dat klinkt fantastisch! Het lijkt me een mooie, vooral bijzondere ervaring. Laptopje mee om te bloggen???
Groetjes mét een vroege glimlach!

klaproos zei

mmmmmmmmmmm dat lijkt me een fantastische ervaring assaya,
en ik kan alleen maar zeggen:-)
neem genoeg geheugenkaartjes mee en stroom,
zodat wij daar later ook van mee kunnen genieten :-)

heerlijke vooruitzichten:-)
xxx
geniet van de voorpret

Lutje zei

Wat heerlijk voor je, in mijn dromen ga ik met je mee.
(zelf heb ik de droom om Cuba te zien en die ga ik dit jaar ook verwezenlijken, ik wordt dan 50 en dus hoog tijd :-)

gerdaYD zei

Ooooo, ik hoop zo dat jij je droom waar maken kan assayya!

Going To Nepal
I am happy to be me,
That's all,
I'm happy to be,
I am an absolute nobody,
But I'm happy and I'm free.
I'm sitting on a rock
Up on a mountain in Nepal,
I'm happy to be nothing,
And I'm the happiest of all (...)
© Blink

Marlou zei

Ohhhhhhhhhhhhhhh.....

geweldig!

Dit is echt een hele mooie droom.
En die gaat nog uitkomen ook!

Maar voor nu, heel dichtbij:

een prettig weekeinde! Marlou


.

Fluitenkruid zei

Wat fantastisch dit! Ik geniet nu al met je mee x

Roelien zei

Ah, ik was zo benieuwd wat je vandaag zou vertellen, je had al een klein tipje van de sluier opgelicht....FANTASTISCH, wat een geweldige droom en wat ongelooflijk dat je de droom gaat beleven. Ik geniet nu al met je mee, liefs Roelien

christiene zei

Wat heerlijk Assayya om hier naar toe te leven wat fijn voor jou .
groetjes Christiene

Anoniem zei

Wouw , ik geniet met je mee , en gun het je van harte .
Liefs Annie

Pasula zei

Wat een geweldig plan! Ik denk dat ik meega in je koffer. :D

Hagazussa zei

Geweldig! Ik hoop dat je vind wat je zoekt, of dat het jou vind.

Liefs, Haagje

Tineke zei

Dat kan ik me voorstellen Assayya, het is er prachtig! Wat zal dat een mooie reis worden. Superveel plezier bij de voorbereiding hoor! En voor nu een heel fijn weekend.

Jet zei

Wat heerlijk Assayya om je droom waar te maken .
Ben heel benieuwd naar je ervaringen daar .
Liefs Jet.

wim22 zei

Nepal!
Ik was er 25 jaar geleden,
samen met zus,
op eigen houtje.
Een onvergetelijke
en mooie ervaring.
Bijzondere sfeer, ingetogen,
helemaal anders dan Indië,
waar we toen ook een deel van bezochten. Indië is een golf van indrukken die alle zintuigen beroeren. Nepal beroerd eerder het innerlijke. Zo voelden wij het toch aan.
Groetjes en een boeiend weekend!

curieuzeneuzemosterdpot zei

jij hebt heerlijke vakantieplannen, assayya!

ja, zo'n reis vraagt voorbereiding!

da's genieten van nu tot ..

aan je dood. ;-))))
(waar ik mee bedoel dat je deze belevenissen nooit meer zal vergeten!) ;-))

fijn weekend,

Lutje zei

een fijn weekend!

gerdaYD zei

Leef van je dromen,
Heel je leven lang,
Het leven vliegt voorbij,
Leef van je dromen,
Droom je leven lang,
Dat maakt je blij.

Iedere ochtend als de zon weer opkomt,
Is er een nieuwe wending,
Want je leeft je eigen droom. (...)
© Thomas Berge

Prettig en dromerig weekend gewenst, assayya!

Morgaine zei

Oh wat super Assayya! Leef je dromen en wat super geweldig dat je het waar kunt maken, en ja ik snap die voorpret, die heb ik ook al vaak over vele reizen waar ik nog niet zoveel mee kan in het nu, hahaha

XXX

kruidje zei

Dit is jouw droom en jou avontuur
Heerlijk meid.. ik voel met je mee
Ik ga er ook naar toe, wanneer weet ik niet!

Sakura Imogen Yakarin zei

Wow, dat is beste en mooie droom om te verwezenlijken! Ik wens jou heel veel succes met het plannen en zeer veel plezier met het reizen, de ervaringen,...

Imna zei

Wat is er mooier dan je droom werkelijk te kunnen laten worden :-)....ik had al wauw gezegd geloof ik he :-) Geniet van alle voorbereidingen Assyya.

willy zei

dat zal een enige belevenis worden,

een droomreis....

prettig weekend gewenst !

Boomfather Ruerd zei

Wow geweldig ga ervoor, zo droom ik ervan naar Wales te gaan dit magische land te proeven en ik weet nog niet wanneer maar dat ik erheen ga staat vast sinds die droom jaren terug van Wales en Mansukh Patel.

Boomvader Ruerd

fotorantje zei

oh Nepal
prachtig
wat een indrukken heeft dat nagelaten
en weet je maandag duik ik m'n reisverleden in op m'n blog, beginnende met Nepal.
Nepal en India m'n enige buiten europese reis
en wat een reis

Lutje zei

gisteren was er op tv een documentaire van nepal op, ik moest aan je denken.

gerdaYD zei

Dream On Dream On Dream On
Dream until the dream come true
Dream On Dream On Dream On
Dream until your dream comes true
Dream On Dream On Dream On
Dream On Dream On
Dream On Dream On (...)
© Aerosmith
... en geniet alvast van de voorpret!

heaven can wait zei

inderdaag
geniet nu al maar
en ik ben zeker dat dit een reis is dat je nooit meer zal vergeten!
liefs

Sokssawat zei

wauw! wat een droom! wat een kans! super!

Martine zei

Je dromen leven is het mooiste wat er is. Wat heerlijk voor je. Ik geniet samen met jou van de voorpret.
XXXm

Alice zei

Wauw !!! wat een heerlijk vooruitzicht !! echt om je op te verheugen en voor-te-genieten !! Wat fijn om je droom te kunnen verwerkelijken.
liefss x

mijn gedachten zei

Dat lijkt niet alleen heerlijk, maar dat is het ook.
Wat een geweldige ervaring voor je om die droom te kunnen verwezenlijken.

Wat je schreef over de werking van de rode steen sprak me aan, ik kom later nog es wat meer bij je lezen.

Groetjes vanuit m,n gedachten

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails