vrijdag 29 januari 2010

Off-day


Schijnbaar heb je off-dagen nodig om de andere dagen meer te laten glanzen.
’s Nachts wakker geworden met een keel van grof schuurpapier en oei ,
 was mijn temp zo omhooggeschoten.
In de spiegel keken een paar grote koortsogen mij aan.
Beneden thee gezet met veel honing en citroen, lekker, en een dubbele dosis *echinaforce geslikt.
De honden keken verbaasd vanonder hun fleece dekentjes,
naar wat ik op dit uur van de nacht aan het doen was.
Weer boven een extra deken over mijn bed gelegd, een blauwe sjaal( blauw is een helende kleur) om mijn nek geknoopt samen met de aquamarijnen(ik draag ’s nachts geen barnsteen)
 en weer in een bodemloze slaap gevallen.
’s Ochtends was de ergste koorts weg, het vervelende doffe mistige gevoel bleef, de keelpijn ook.
Verder gebeurde er niet veel vandaag, eigenlijk echt helemaal niks.
Morgen zal het wel beter gaan:))

*Echinaforce(rode zonnehoed) heeft de beste werking bij de eerste verschijnselen van griep of verkoudheid.
Het liefst niet langer dan viertien dagen of drie weekgebruiken.
Langdurig(er) gebruik kan leverschade veroorzaken.

19 opmerkingen:

yvette zei

kruip vandaag lekker in je bedje en laat je verwennen al is het al door bezorgde hondenogen.

denk aan je
yvette

Roelien zei

Beterschap!!

Goh, dat je echinaforce niet zo lang mag gebruiken, wist ik helemaal niet.

Sterkte en groet Roelien

Lutje zei

ik zit al een maand met een lopende neus en wat keelpijn, dit middelke kon ik beter ook eens gaan halen...

gerdaYD zei

Dankjewel voor de tip assayya.
Maar ik hoop dat je snel weer beter bent en het niet meer nodig hebt... verzorg je goed hé!
OT: dat is beslist een wijze spreuk van je papa die je bij mij neerzette!

Marlou zei

Lieve Assaya,

wat weet je goed voor jezelf te zorgen!
Nu hoeven wij ons geen zorgen te maken.
Het enige is dit:

beterschap...

En heel veel liefs van Marlou


.

Walter zei

Off-days, erg belangrijk, tegenwoordig "slik" ik er niks meer tegen, ik probeer het dan te overwinnen door ontzettend OFF te zijn! hihihi.
Beterschap hoor en ik waag me aan een knuffel!

klaproos zei

ach ja assya
een off day krikt een andere day weer erg op, ik weet het,
ik hoop dat je gauw weer beter bent, gewoon maar uitzieken is doorgaans mijn methode, met wat zout water om op te snuiven maar verder...
tralalala, laat maar waaien :-0

beterschap hé.

* bosje echina in vaasje poot*

xxx

Fluitenkruid zei

Wat goed dat jouw remedie zo snel effect heeft. Hopelijk blijven de klachten weg.
Ik zie die lieve hondjes zo voor me onder hun fleecedekentjes..

Morgaine zei

En... lekker genieten van het ziek zijn, dat las ik gisteren nog in mijn Osho zen boek :-))

Beterschap en laat je lekker vertroetelen

XXX

Marius zei

Dat is nog eens leerzame zelfzorg en misschien worden het wel twee of drie off-days. Van harte beterschap Assaya.

curieuzeneuzemosterdpot zei

zie lekker uit, assayya!

't is een reinigingsproces! ;-))

fijn weekend,

willy zei

verzorg je...

een off-day heeft iedereen wel eens.

callemie zei

had een paar dagen off day's
nu is het weer beter!!!
liefs

Houtjetouwtje zei

Weer wat geleerd van jouw logje... blauwe sjaal (heb ik ook) en ik wist niet dat je echinaforce niet zo lang mag gebruiken!

Beterschap! En wat je schrijft over mindere dagen zodat andere dagen weer wat beter lijken... komt me bekend voor!

Tineke zei

Beterschap Assayya! Ik zal positieve energie naar je toe stralen. Sterkte!

Martine zei

Even een weekendje rustig aan en maandag ben je dan weer als nieuw.
XXXm

Jasmine zei

Get well soon dear Assayya. Wishing you a relaxing week end x

fotorantje zei

de kracht van honing verdwijnt wel als je die in warme drank doet
beter is honing zo puur te eten of op een boterham smeren

文章 zei

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,a片,AV女優,聊天室,情色

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails