dinsdag 5 januari 2010

Fly



Waar je ook heen gaat, ga met je hele hart:))

13 opmerkingen:

Morgaine zei

Ja, daar heb ik weinig aan toe te voegen, prachtige foto, dat wel :D

XXX

gerdaYD zei

I have always been certain
Things are not always what they seem
Though the heavens stop turning
I'll be holding on to our dream
We can fly away, fly away
No more doubt, we'll have nothing left to say
We can fly away, fly away
From the darkness to the sun
Let our spirits be as one ...
© Emma Townshend

Lutje zei

ok, doe ik :o)
Prachtige foto, ik voel me zweven....

harten roos zei

is er een andere manier...
jawel,
maar ik bedoel....
ik kan niet anders als naar mijn hart luisteren..

:-)

so shoot me:-)

xxx

Martine zei

Een mooie spreuk en een mooie foto.
XXXm

Marlou zei

Ik doe het!
Ik neem je goeie raad aan.
Ik ga naar buiten.
De meeuwen achterna:
naar het strand dus!

liefs van Marlou

~

christiene zei

Een mooi winters plaatje
met mooie tekst
groetjes Christiene.

Danique zei

Wat een prachtige gedachte

Marius zei

Soms gaan we omdat we gezien willen worden, soms gaan we uit veinzerij, soms gaan we omdat we belangen hebben ... is allemaal heel wat anders dan wat jij bedoelt ... dat we ons dat ter harte nemen.

Fluitenkruid zei

Dat doet me denken aan de film 'Jonathan Livingston Seagull' met mooie muziek van Neil Diamond.

colourfullflowergirl zei

Dat probeer ik altijd...

curieuzeneuzemosterdpot zei

d's een mooie, assayya!!

zowel spreuk als foto!!

fotorantje zei

oja, overal volop van genieten en met heel je hart leven

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails