dinsdag 9 maart 2010

Bezit


Bezit schenkt slechts blijdschap, wanneer je het deelt:))

19 opmerkingen:

Morgaine zei

Ja, amen, en dank je wel Assayya, voor het bezit van kennis dat je met velen van ons deelt :-))

De steen ligt hier al zeker een jaar of 7 zonder erg, dus ja die is vies, zal hem lauwwarm even spoelen, maar hij staat al zoveel mogelijk in het water in de zon ;-)

XXX

Lutje zei

Zo is het, de spreuk staat me wel aan.

klaproos zei

prachtig assaya,
wat een mooie plant,
de winterjamijn:-)

ik heb daar héél veel stekken van weggegeven :-)

xxx

gerdaYD zei

Soms toch hé assayya? Maar blijf met je handen van mijn sjokolat af!
*wink, big smile*
Maar... mooie spreuk om er de dag mee te beginnen. Dankjewel!

Marlou zei

Goedemorgen Assaya,

dat is een wijze zin!
En de kleuren, die je gebruikt zijn ook wijze kleuren, voor zover kleuren wijs kunnen zijn.
Vooral nu heb ik behoefte aan gele kleurtjes.
Licht en nog eens licht.

Mooi, al die regenboogweken!

kruidje zei

Delen is zo heerlijk.. Dat deden de Filipijners zo goed!!
Zelfs een zak chips werd gedeeld.
Ik ben me bewust dat je eerst je veilig moet voelen om dat te kunnen.

Bedankt voor het openstellen!! Ik kan nu gelukkig gewoon weer reageren

Fluitenkruid zei

Dat is zo en helemaal wat Morgaine zegt. Jouw kennis maakt ons allemaal wijzer. x

Walter zei

Ben er gek op!
Bezit?
Nee, vooral dat delen!!
(Iemand nam dat te letterlijk, zit nu opgescheept met een halve tv, hihihi)

Walter zei

(dank voor je prachtige reactie in mijn "deelbare" bedje, knufknaf!)

Martine zei

Een prachtige bloem en voor jou een prachtige dag.
XXXm

Tineke zei

Heb je helemaal gelijk in Assayya!

Roelien zei

Heel blij ben ik dat jij je kennis met ons deelt, Assaya!

Dank je wel daarvoor, hartelijke groet Roelien

Pasula zei

Dat is zo waar! Zelfs als je het bezit niet hebt kun je enorm blij zijn voor de ander.

Hagazussa zei

Ik ben alles al eens kwijt geraakt, en ja dat overleef je wel.

Liefs, Haagje

ank zei

Het mooist vind ik dan:
het delen van jezelf..

bellavien zei

Klopt helemaal! Wat een wijsheid! Kom toevallig via, via zoals altijd even bij je op de blog :)

lieve groet uit Zweden

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik denk dat bezit niet bestaat?

de mens wordt bezeten door bezit.

Lutje zei

Nog een leuke woensdag

christiene zei

deze spreuk zou niemand misstaan
fijne dag
groetjes Christiene

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails