dinsdag 22 december 2009

Gebed


Bron van Zijn, die ik ontmoet in wat mij ontroert,
Ik geef u een naam opdat ik u een plaats kan geven in mijn leven.


Bundel uw licht in mij - maak het nuttig.
Vestig uw rijk van eenheid nu,
uw enige verlangen handelt dan samen met het onze.


Voed ons dagelijks met brood en met inzicht.
Maak de koorden van fouten los die ons vastbinden aan het verleden,
opdat wij ook anderen hun misstappen kunnen vergeven


Laat oppervlakkige dingen ons niet misleiden.


Uit u wordt geboren:
de alwerkzame wil,
de levende kracht om te handelen,
en het lied dat alles verfraait, en zich van eeuw tot eeuw vernieuwt:))

Arameens gebed

15 opmerkingen:

Morgaine zei

Een prachtig gebed maar de foto's vind ik nog mooier!

XXX

kruidje zei

klinkt mooi.
Ik had hem al een keer gelezen.. Maar ik praat niet over misstappen. Het lijkt dan net alsof ik mijn best moet doen om heel te worden. En van mij zelf ben ik heel!

Marlou zei

Wat een prachtige lichtjes...
Zo sprookjesachtig!

En dan het gebed.
Volgens mij heb ik het op een CD staan, gezongen
====================================

Heb de CD even opgezocht.
Ik weet niet of het hetzelfde gebed is:
het heet Abwun en is een mantrisch oratorium in het aramees.

Prachtige muziek.
Als ik er een kopietje van moet maken, dan hoor ik het wel.

===================================

namasté van Marlou

~~

zwijmelroos zei

wat een prachtig mooi gebed assaya, samen met die wonderlijk mooie prachtige misterieuze foto's van kaarslichtjes in de sneeuw....

OEF wat is dat mooi * zwijmel *

xxx

Martine zei

Armeens maar wereldwijd toepasbaar.
XXXm

Fluitenkruid zei

Prachtig, net als je foto's. Het lijkt wel iets buitenaards..

margarita ♥ Stipje ♥ zei

Wat ben ik blij dat ik jou blog gevonden heb.
dank je wel voor deze mooie post.
de foto's zijn gewoon zo mooi .
lieve groet Margarita

gerdaYD zei

Wat een pràchtfoto' van al even prachtlichten assayya! Een mooi log, waar ik mijn hart aan verwarm... dankjewel!

Marlou zei

Dit is de site waar je info over de CD kunt lezen...

http://www.overtone.cc/events/gebetskonzert-abwun

namasté, Marlou

christiene zei

een mooi gebed en prachtige foto,s
groetjes Christiene.

Suzi Smith zei

Lovely... both the words & the photographs. Glad you came over to my blog... (sorry i can't reply in dutch assayya). some very inspiring & informative posts.

griet zei

wat een bijzonder plaatjes ,en ik ben het met kruidje eens we zijn al heel ,maar zitten wel vaak in ons ego keer of 100 op een dag hahahahah
het gebed vind ik ook heel bijzonder x knufffffffffie en heel fijne kersdagen ,met de mensen om je heen xxxxxxxx

Harnett-Hargrove zei

I do love the fire/light and snow images you've been posting. Hope you had a blessed solstice. -J

Lutje zei

die lichtjes zijn zo mooi.......
mooi logje met die tekst erbij!

Elly zei

wat mooi !!
Dankjewel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails