donderdag 12 november 2009

Zoveel te doen


We hebben zoveel gedaan, deze dagen.

De kamer van mijn lief is een echte mannenkamer geworden.
Hij is er zichtbaar blij mee.
De grote mahonie kleurige kast, die als jaren volgestopt was met allerlei spullen op zolder, matcht prima met de terra vloerbedekking en de bruinrode gordijnen met Chinese motieven.
Aan de wand een megagroot schilderij van een Belgische paard.
In de kast is ruimte gemaakt voor de grote tv, er zit zelfs een klein barvak in de kast.
Sport kijken wordt hier nu ook leuk.
Op zolder kom ik zoveel leuke dingen tegen.
In pure verrukking heb kwam ik vanmiddag met een oud porseleinen kinderserviesje beneden.
Het staat nu schoon opgeborgen in mijn vitrine tot de kleinkindjes ouder zijn.
Om orde te krijgen, ontstaat vaak eerst chaos.
Er is zoveel wat vraagt om het eerst gedaan te worden.
Verder heb ik even wat problemen met mijn pc.
Sinds mijn nieuwe muis heb ik problemen met de aansluiting van de andere USB aansluitingen zoals mijn digi.
Kan ik ook geen foto’s downloaden, en dat is echt wel irritant.
Binnenkort moet ik maar eens naar mijn pc-mannetje:))

10 opmerkingen:

Morgaine zei

Ja die chaos vooral als je op gaat ruimen, altijd weer een wonderlijk iets ja.

Gelukkig schieten jullie lekker op zo en komt kamer voor kamer heerlijk op zijn tijd af ;-)

De pc, irritant is dat ik had hem al weggebracht ;-)

XXX

Lutje zei

Het is heerlijk zo'n leuke spullen terug te zien waarvan je niet meer wist dat ze bestonden. Dat geeft zo'n mooie herinneringen!

gerdaYD zei

Wat een voldoening kan je hebben hé, als je het huis opnieuw inricht. Zeker als je het met lang vergeten spullen doet die nu een nieuw leven ingeblazen kregen. En het ventje blij, jij blij!
Ik hoop wel dat je PC-problemen snel van de baan zullen zijn lieve assayya!

kruidje zei

Je krijgt zo ook meer inzicht in jezelf.. prachtig toch!

christiene zei

Wat leuk dat jij jou kinder serviesje weer tegen kwam op zolder.Ja toeval.
Ik heb het mijn ook nog steeds
maar dat heb je gezien.

Fluitenkruid zei

Eerst chaos en dan volgt het genieten en de rust.
Leuk dat het allemaal zo mooi wordt en al die onverwachte schatten maken het nog leuker.
groetjes en een fijne dag

klaproos zei

ohhh wat een mooie kleuren feesten voor mijn ogen dank jewel assaya,
nu het buiten steeds ietsje minder kleurig wordt gaan we de aktiviteiten naar binnen verleggen em met die kleuren is het een feest hier:-)

curieuzeneuzemosterdpot zei

schatten op zolder, assayya? :-))

zo'n kinderserviesje zit waarschijnlijk vol herinneringen.
wat zullen je kleinkindjes verrukt zijn als oma hiermee afkomt! :-))

fijne avond,

Jasmine zei

Sounds like youve enjoyed working with the chaos. The fire tones picture is wonderful.

Martine zei

Zo werkt het bij onszelf ook vaak, eerst chaos en dan orde.
Heerlijk als die orde er dan is.
Prachtige kleuren op die foto.
XXXm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails