dinsdag 3 november 2009

Wees gerust


Ook tegenwind gaat liggen:))

13 opmerkingen:

Morgaine zei

Dit had ik nu net even nodig al zou je dat niet verwachten, hahaha, dank je wel!

XXX

gerdaYD zei

In één zin zoveel wijsheid verkondigen... daar moet je assayya voor heten! Dankjewel, ik neem 'm mee de dag in!
En OT: wat een heerlijk vriendschapsverhaal over je hond en de egels!

Marlou zei

Die neem ik mee voor vandaag...

kruidje zei

hi hi dat blad is in beweging.. maar tegengas hoef ik gelukkig niet te geven

Harnett-Hargrove zei

(sigh) The color. This looks like a huge road-block! -Jayne

christiene zei

een mooie tekst
gerustgevend

Martine zei

En je wordt er zo sterk van.
XXXm

klaproos zei

je bent een lieverd,
ik weet z'ker dat het zo is:-))

xxx

Jet zei

Wat mooi gezegd Assayya , prachtig blad ook !
Liefs Jet.

Jasmine zei

You have an aesthetic eye. Beautiful picture.

Just Me zei

> Een hele mooie foto! en spreuk, ik heb er één over de tegenwind die net anders getint is nl.:

"Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen."

curieuzeneuzemosterdpot zei

als je je omdraait, werkt ie met je mee! :-))

Alice zei

ja en dat help ik mezelf regelmatig aan herinneren. Morgen is het weer anders zeg ik dan. En het klopt ook nog eens.
liefss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails