maandag 30 november 2009

Maar het meest belangrijke is de liefde


moederkruid


Soms moet je simpelweg over je eigen schaduw heenstappen.
De reden, hoe en waarom is niet belangrijk, maar dit weekend ben ik in de auto gestapt
en stond even later in haar kamer, haar huis.
Heb de dingen gedaan, die gedaan moesten worden.
Er zal te zijner tijd nog moeten worden gepraat, maar dat is nu nog te kwetsbaar.
Mijn moment,het weten, dat het goed was geweest, was, toen ik vlak voor ze ging slapen, mijn oudste knuffelkind hoorde zeggen:
Ik heb een knuffie van oma gehad:))

11 opmerkingen:

kruidje zei

Ow meid.. gefeliciteerd.. Ik gun het je zo van harte!

gerdaYD zei

... zo mooi! *zucht*

Morgaine zei

Zo gaat het in het leven, en gelukkig maar!

Dat komt wel goed!

XXX

Marlou zei

Ach wat mooi...

liefs van Marlou

Fluitenkruid zei

Sterkte met je dochter, hopelijk is de tijd van verandering nu aangekomen. Dat zou toch fantastisch zijn. x

klaproos zei

ik lees dit en niet met droge ogen..
assay, want "ooit" hoop ik dat mijn vriendje over haar eigen schaduw heen stapt en me een berichtje zal sturen..
"ik wil met je praten"

wat een heerlijk gevoel zal dat geven...

xxx

Martine zei

Liefde kan bergen verzetten.
XXXm

Tineke zei

Ik moet een beetje huilen om dit bericht. Zo lief!

Jasmine zei

I did not really understand the translation of this post. I hope all is well? xx

curieuzeneuzemosterdpot zei

'Ik heb een knuffie van oma gehad:))'

als je dat hoort moet je hart wel vleugelkes krijgen, assayya!

griet zei

oh lieverd wat heerlijk ik hoop zo dat alles weer goed wordt ,en je fijn kunt knuffelen xxxxxxxxxxxxxxxxknuffffffffffie van mij

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails