maandag 16 november 2009

Is het middel erger dan de kwaal?

Net als duizenden andere Nederlanders kreeg ik deze week een uitnodiging in de bus.
Volgend weekend mag ik mijn eerste vaccinatie ophalen tegen de M-griep.
Vanwege een longgeschiedenis jaren geleden behoor ik volgens mijn patiëntengegevens schijnbaar tot de zg risico groep.
Ik heb feestelijk voor de uitnodiging bedankt, omdat ik het risico van de enting niet wil lopen.
Ten eerste die griep, daar zit voor mij al een luchtje aan.
Waar ontstaat een griep gebaseerd op dierlijke-,vogel- en menselijke griepstammen, waarvan een van de menselijke stammen uit 1918 dateert?
Juist ja, in een laboratorium, net als het Ebola- en AIDSvirus.
Hoe toevallig is het dat de voormalige Amerikaanse minister van defensie Rumsfeld en ex-vice-president Cheney grote belangen hebben in de farmaceutische belangen rondom dit griepvirus?
Terwijl voor zoveel medicijnen een officiële onderzoektijd nodig is voor het op de markt mag komen, wordt dit vaccin ons ingespoten voordat de definitieve onderzoeksresultaten bekend zijn.
Zijn er geen garanties, dat als het misgaat je een beroep kan doen op de aansprakelijkheid van fabrikanten
Is er geen duidelijkheid of het vaccin überhaupt werkt tegen deze griep.
Is nu al bekend dat deze griep eigenlijk eenzelfde patroon heeft als andere seizoensgriepen en over het algemeen een milde vorm heeft.
En wat wordt er al met al in je kostbare lijf gespoten?

Op kippeneieren gecultiveerde dierlijke virussen en bacteriën, tijdelijk inactief, maar met mogelijk een nieuwe activatie in het lichaam.
Formaldehyde: een vloeistof, die ze ook gebruiken om lijken te conserveren, sterk water noemen ze het wel in de volksmond. Het is kankerverwekkend.
Polysorbate80, een conserveringsmiddel. Dit kan zware allergische reacties veroorzaken.
Thiormersal (49,6%kwik), niet nodig te zeggen dat dit zwaar giftig is. Het wordt niet meer gebruikt in de baby en kleuterconsultatie bureauvaccinaties, omdat de kwikdosis voor kinderen te hoog is.
Maar wat gebeurt er met de griepvaccinaties voor kinderen vanaf 2jaar en met de ongeboren baby’s van geënte zwangere vrouwen
TritonX100, een synthetisch hars en sterk detergent , anders gezegd een schoonmaakmiddel.
MF59 bevat het squaleen, de stof die ook verantwoordelijk was voor het Golfsyndroom.
Verder antibiotica( waarom, virussen behandel je niet met een antibioticum. Antibiotica kan bij mensen, die er allergisch voor zijn, een anafylactische shock veroorzaken),aluminium(kankerverwekkend), ethyleen glycol( dat zit ook in antivries en is bekend van de dodelijke hoestdrank, dat een nederlands bedrijf naar Haïti exporteerde. ) en phenol/carbolzuur(giftig)

Zolang ik geen duidelijke en eerlijke antwoorden hierop krijg , vertrouw ik op mijn gezonde lichaam en verstand:)

15 opmerkingen:

gerdaYD zei

Ik heb het ook gelezen, assyyalief, en ben het volkpmen met je eens: niét doen!
Probeer gewoon elke dag met een lach te beginnen, en gezond te leven... dàt helpt zéker en vast!

kruidje zei

Heel onderbouwd relaas.. fijn dat je dit op het net geplaatst hebt.

yvette zei

Bij mij zit het er al in....maar na hele lange aarzeling...het moest omdat ik geen mensen mag aansteken op heliomare. Nou ja dan ben ik al gekonserveerd als ik mijn kissie in moet...
dagdag
love you
yvette

Marlou zei

Lieve Assaya,

dit stuk is een pak is een stuk naar mijn hart!
Ook ik heb, n.a.v. mijn borstkankersituatie, (van 2 jaar geleden...) een üitnodiging" gekregen.

En ik denk er precies zo over als jij!

Ik laat me niet prikken en heb de brief dan ook meteen verscheurd.

Er zit absoluut een luchtje aan en ik vind, dat je het uitstekend verwoord hebt!

We laten ons niet conserveren of koeioneren...

Dank je wel... Marlou

Fluitenkruid zei

Een heel moeilijk dilemma Assayya.
Ik gebruik vlierbes en een nieuw weerstandsverhogend supplement dat Immulina heet, het is gemaakt van microalgen en schijnt 40 keer sterker te zijn dan echinacea.

christiene zei

Het is het gesprek van de dag
goed dat je hier uit een zet.
Wat voor een troep dat er in zit.

klaproos zei

goeiemorgen assaya,
oké een log naar mijn hart, voor mij ook geen prik:-)

Morgaine zei

Hier zijn de brieven allang in de prullenbak beland, ik kreeg ze vorige maand al binnen voor mijzelf en tiener, hahaha

Ik ben al jaren geleden gestopt met halen ervan, als ik ze wel neem... lig ik plat met de bijna griep... laat ik het gaan... loop ik gewoon door, een neusverkoudheid, kriebelhoestje en een lichte ontsteking van de keel en that's it... en wie weet dit seizoen? Gezien ik bepaalde weerstand pillen aan het testen ben al sinds de zomer...

XXX

Martine zei

Vertrouwen op ons eigen gezonde verstand............... laten we dat maar blijven doen.
XXXm

Lutje zei

Ik denk er hetzelfde over; voor mij ook geen prik!

Alice zei

Ook ik kreeg die brief. Als astmapatient, zwangere plus werkzaam in de zorg ... Die brief vd instelling was bijna alsof ik een moord pleegde als ik niet de inenting zou halen. Nou danku ik laat me niet zeggen wat ik moet doen. Ik ben niet bang voor de griep en daardoor denk ik ook niet dat ik hem zal krijgen. De info op je blog kende ik al, heb het net al zovaak doorgespit. Kinderen mogen trouwens vanaf 6 maanden !! al die spuit halen. Bizar he?. In mijn lijf geen gif, mijn lijf is van mij.
knuffelss

Rinkje zei

Goedemiddag Assayya
Het is hier nog steeds een discussie in huis.
Ik ben een risico patient dus wordt het aangeraden,
Maar zelf zeg ik ook nee.
Maar mijn schoondochter zegt oma je moet het wel doen.
Zij is dokters assistente,
Maar ik weet het niet morgen kan je laten prikken bij onze arts.
Moet er nog goed over nadenken.
ik wens je verder een hele fijne maandag nog.
Knff van Rinkje.

Anoniem zei

Heel duidelijk ! Ook ik bedank voor de eer , en moet er niet aan denken wat er in je lichaam kan gebeuren , met al die troep.
Liefs Annie

curieuzeneuzemosterdpot zei

als iedereen zou reageren als jij, assayya, weet ik zeker dat de volksgezondheid er met grote stappen op zou voortuitgaan!!

mja ..
de meesten proppen zich liever vol met vergif ipv te vertrouwen op het eigen lichaam, met al zijn vernuftige systemen.

Boomwhisperer Ruerd zei

Doe het niet, ontmoette vorige week iemand bij een cursus die de mexicaanse griep had gehad. Ze was wel kjnap ziek geweest maar weer helemaal opgeknapt zonder vaccinatie.
Dus niet doen het wordt zo overdreven door allerlei belanghebbenden.

Angelblessings from Home,

Boomfather Ruerd

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails