zaterdag 21 november 2009

Een avond vol passie



Het was zo ontzettend leuk.
De Ierse en Schotse liedjes (toch al een van mijn favorieten), de grapjes tussendoor(ik houd zo van mensen, die zichzelf niet te serieus nemen),de speciale effecten(het vuur,de rook, de onverwachte doedelzakspeler), de Ierse dansen, de vele bijzondere instrumenten, de passie en interactie met de zaal.
Mee klappend, -stampend,-juichend en –zingend heb ik vanaf het begin tot het einde op mijn plastic klapstoeltje gezeten.
Het was grappig te zien, dat zelfs de mensen, die stijf rechtop op hun gereserveerde plaatsen zaten (plichtsgetrouw aanwezig voor iets, dat de Culturele Raad in dit dorp georganiseerd had), zich uiteindelijk lieten meevoeren op de muziek.
In de koffiepauze en na afloop heb ik leuke ontmoetingen gehad met oude en nieuwe bekenden.
Mijn visitekaartjes  weggegeven, een beetje netwerken voor mijn eigen toko kan immers nooit kwaad.
En een paar nieuwe afspraken, ook prettig.
Al met al een buitengewoon waardevolle avond:))

13 opmerkingen:

Just Me zei

Hmm… ik lees het al, een avond vol passie, nieuwe contacten, afspraken en mensen die 'stijf en keurig' achterwegen laten om vrolijk mee te doen.

Zalig!

Fijn weekend, ik wens dat je speakers van je pc snel werken. ;c))

Fluitenkruid zei

Ik moest gisteren plotseling aan je denken en zag je in gedachten lekker feesten :-)

merel zei

dit was blijkbaar een avond van genieten .. fijn zo

klaproos zei

niet gek dat jij je vermaakt hebt assaya.
dat zou ik ook doen denk ik :0)

curieuzeneuzemosterdpot zei

een avond met een gouden strikje, dus?

laat de passie nog lang laaien, assayya! :-))

Martine zei

Muziek, muziek!
Als die er niet al was gingen we hem uitvinden.
XXXm

gerdaYD zei

Oh, de liefde voor muziek
Het was een liefde (liefde voor)
Het was een liefde (liefde voor)
Het was een liefde (liefde voor)
Oh, de liefde voor muziek
Het was de lie, lie, lie, lie, lie, lie, lie, lie, lie, lie, lie, lie, liefde voor muziek (...)
© Raymond Van Het Groenewoud

Ik ben zo blij voor jou, lieverd, dat je zo'n fijne ervaring rijker bent. Koester die maar, met heel je hart!

Lutje zei

Een avond zoals een avond moet zijn...Je hebt genoten!

christiene zei

Als je er tussen in zit
dan blijf je volgens mij niet stil zitten. het lijkt mij reuze gezellg.
Groetjes Christiene

Morgaine zei

Oh geweldig meis, heb het vorige log dus ook even doorgenomen en dat IS ook gaaf dat elke avond weer anders is bij een groep of band.

Dat is bij Venice dus ook zo en hadden wij ook, nummers werden gezongen die andere avonden 'onmogelijk' waren waarover ik zeker nog ga vertellen later :D

XXX

Pasula zei

Passie is de drijfveer van ons bestaan, zonder passie geen leven! Heerlijk dat je zo genoten hebt maar ook dat je om je heen keek en zag dat anderen aan het genieten waren.

colourfullflowergirl zei

Rapalje....is er iemand die dan stil kan blijven zitten???
Fijn hè, zo'n avond! daar kun je nog tijden van nagenieten.....

assyma zei

ja, dat valt me in een schouwburg ook wel eens op, dat er sommigen echt als een plankje op hun stoeltje zitten, terwijl ik er bijna van afval, zo ver steekt mijn neus naar voren, omdat ik niets wil missen en ik de artiesten bijna opvreet in mijn enthousiasme.

En dat vinden artiesten juist leuk, dat plichtmatige lijkt me zo vreselijk saai voor hen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails