vrijdag 20 november 2009

Celtic Fire



Een concert van Rapalje is met bijna geen pen te beschrijven! In de nu ruim 13 jaar van hun bestaan hebben ze al ruim 1600 optredens verzorgd in binnen- en buitenland. De folkformatie Rapalje past moeilijk in een hokje en is daarom bijna met geen pen te beschrijven. We doen een poging in trefwoorden. Rapalje is spektakel. Ruwe bolster, blanke pit. Soms stoer. Soms grillig. Altijd gepassioneerd.
Een concert is iedere avond anders. Er komen nieuwe nummers bij, sommige oude songs vallen af. Er worden nieuwe grapjes gemaakt. Er komen nieuwe effecten bij. Er is whisky. Er is rook. Er is vuur. De show wordt steeds sneller, steeds dynamischer, steeds uitdagender. Er is actie en interactie.
De Keltische muziek raast door de zaal. Soms duikt er ineens een onverwachte gast op. Gewoon, als cadeautje voor het publiek. Dieb tovert met zijn fiddle. Maceál speelt op drie instrumenten tegelijk. William is een kei op allerlei tokkelinstrumenten. Vingervlug van A tot Z. Rapalje is een belevenis. Een klappend, zingend, swingend en interactief gebeuren. Rapalje speelt met vuur tijdens opzwepend concert. Uitkijken voor vonken! Moet je bij zijn. Mag je niet missen. Be there. Punt!

Hier ga ik vanavond heen:))))))

15 opmerkingen:

Lutje zei

Ik lees het al; je gaat je vanavond geven, en dat is zo leuk aan een avondje uit :o)

yvette zei

een heel fijne avond! het is je zo gegund
liefs
yvette

kruidje zei

Yea genieten maar!

Fluitenkruid zei

Wat leuk, dat wordt een superavond en lekker dicht bij huis. Veel plezier!

gerdaYD zei

Oooooo, hier ga je beslist veel plezier aan beleven, assyya!
Is wel iets ànders dan een auto(band) die over een muur heeft gereden!
*wink, big smile*
Geniét er van hé!

klaproos zei

klinkt heerlijk asaaya,
jij gaat plezier beleven wil ik wedden :-)

veel genoegen gewenst
xxx

christiene zei

Alles heb je benoemd,wat er in zit ik wens jou een fijne muziek feest
Groetjes Christiene.

Just Me zei

Klinkt fantastisch. Hoe was het?!

Harnett-Hargrove zei

Just checked out the link, what great feeling music! I see they don't get over here yet.... but I will get some of their music into my home. Thanks for the introduction. -jayne

Alice zei

Heel erg veel plezier vanavond !!!! Het wordt vast een fantastisch begin van het weekend :)) liefss

curieuzeneuzemosterdpot zei

maw,
terwijl ik dit typ lig jij heerlijk te genieten!!

feest je weekend rond, assayya! :-))

gerdaYD zei

Ondertussen heb je ook dat weer gehad hé. En ik hoop zo voor jou dat het een schitterende ervaring was!
Fijn weekend gewenst, assayya!

Lutje zei

Ik kom ff langs om je een prachtig weekend toe te wensen

Pasula zei

Ik heb ze een keer gezien en ze zijn goed! Veel plezier gewenst :D

Imna zei

Ben benieuwd hoe je het gehad hebt :-)) maar ga ervan uit dat je geweldig hebt genoten!
Dikke knuffel

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails