donderdag 26 november 2009

Celebrate


En dan vier je op dezelfde dag ook het leven.
Gister brandde ik een kaarsje voor mijn vader, het was de dag van zijn verjaardag.
En mijn schoondochter was jarig.
In mijn favoriete g&w winkel wat lekkere badspulletjes gekocht.
Doosjes en flacons met dennen en oranje sinaasappelbloesem.
En ja, als enige wijndrinker had ik gezegd, zelf mijn eigen fles wel mee te nemen.
De grootgrutter had genoeg.
De selectie wit ging ook al snel.
Een slanke groene fles met een elegante dame met anker op het etiket trok mijn aandacht, of was het het kaartje bonusartikel.
Een brede smile trok over mijn gezicht , toen ik de fles omdraaide.
De tekst van het achterkantetiket was nog mooier dan de voorkant.

BE PASSIONATE
LOVE
DREAM BIG
BE SPONTANEOUS
CELEBRATE
CHANGE THE WORLD OR GO HOME


Een glas vullen met zo’n boodschap, dat is toch geweldig:))

10 opmerkingen:

Pasula zei

Inderdaad een geweldige tekst, dat maakt dat je er met nog meer smaak van drinkt. Van harte met alle festiviteiten enneh proost!

Lutje zei

dat is inderdaad een prachtige tekst voor op een fles, ik zag dat nog nooit. Je zal wel goed getoost hebben op de jarigen denk ik met een fles voor je alleen.

klaproos zei

whaahhaha dat is een "zalige tekst" assaya,

daar neem ik er vanavond samen met jou een op en toost op ons geluk :-)

xxx

gerdaYD zei

Dat is zeker geweldig, zo'n tekst op een wijnetiket te vinden! En ik hoop dat het bovendien lékker smaakte assayya!
Wens je schone dochter een (wat late) proficiat, wil je?

kruidje zei

Laat het maar lekker op je af komen!!

Morgaine zei

Oh wat een geweldige tekst, die ga ik even spotten en vinden voor mijn ouders voor verjaardag/kerst noem het op hahaha

Van harte met alle feestelijkheden, in dit leven of in the afterlife ;-)

Dinsdag heb ik getoost op mijn Indische oma, toen was zij eigenlijk jarig :D

XXX

Jet zei

Dat is een mooie tekst Assayya , heb het nog nooit gezien .
En Gefeliciteerd met de jarigen .
Liefs Jet.

curieuzeneuzemosterdpot zei

zo'n fles kan je niet laten staan! :-))

proficiat met de jarigen!

gisteren zou ook mijn vader jarig geweest zijn ..

Fluitenkruid zei

en smaakt ie ook nog lekker?

Martine zei

Een fles met zo'n tekst kun je toch niet laten staan?
Enne, heeft die gesmaakt?
XXXm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails