vrijdag 30 oktober 2009

Wat vanuit het hart komt,..


Wat vanuit het hart komt, kost geen moeite
De afgelopen tijd kwamen van diverse, ik geloof wel vijf, kanten,
 de uitnodigingen voor deelname aan beurzen weer.
Dit weekend is er weer een grote parabeurs in Groningen.
Maar ik houd nog steeds de boot af, vind het momenteel niet nodig.
Ik hoef er minder achteraan te gaan, me niet te bewijzen.
Wat bij mij moet komen, kom ik op een of andere manier zo wel tegen.
Toen ik een tijdje terug bij het grote heideveld even mijn meegebrachte thee zat te drinken, kwam een ouder echtpaar bij me zitten aan de picknicktafel.
We kwamen in gesprek, ik kon hun een paar rake inzichten geven.
Het resultaat is, dat zij langs is geweest voor een tekening en een klankschaalhealing en hij voor Reiki.
En zo heb ik steeds vaker zulke onverwachte ontmoetingen, zo mooi en vol openheid, waar ik mag geven en ontvangen in natuurlijk evenwicht:))

10 opmerkingen:

Morgaine zei

Helemaal waar, ik heb het net zo op die beurzen, het is dat Kruidje er ooit zat dat ik twee keer even ben geweest hier, en als het een hele grote beurs is, dan ga ik voor de stenen of andere materialen wat hier gewoon lastig en dan echt heel lastig te verkrijgen is...

De rest, nah, dat kom je inderdaad tegen als je de honden gaat uitlaten, alleen wil dat ook niet altijd zeggen dat het goed is ;-)

XXX

Marlou zei

Goedemorgen Assaya,

wat heb je toch een mooie naam...

Ik lees, dat je ook Reiki doet!
Mooi is het...
Gisteravond heb ik Marjolijn Reiki gestuurd en met intentie de Gayatra Mantra erbij gezongen.
Het bleef maar stromen en stromen.

Ik vind het prachtig.

Maar naar een beurs gaan? Eén keer en nooit weer...

Dagdag! Alvast een prettig weekeinde,

Marlou

gerdaYD zei

Op een nacht in een of ander bestaan
Zijn de sterren zwart
Weet niet waarheen te gaan
De melancholie in m'n stem die bloedt
Vraag me waar is je kracht
En waar is je moed
Ik weet me geen raad
Kijk overal om me heen
Vraag het ieder mens maar ik vind er geen
Dan dringt er langzaam iets tot me door
Dat me antwoorden doet
Hier is m'n kracht en m'n moed

Als je hart gaat spreken
Dan zit je wel goed
Al is het gebroken
't Zet je wereld in gloed
Als je hart gaat spreken
Doe dan al wat het zegt
Want het zal je vertellen
Waarvoor je vecht

Sinds die dag is er een groot verschil
Zijn m'n sterren wit, weet ik wat ik wil
De weg is geopend zonder eind in zicht
Voor een leven vol kleuren
Met een bloem als gedicht
Ik geef goeie raad, kijk vrolijk om me heen
Vertel aan ieder mens dat wat ik ook meen
Nu besef ik pas goed
Wat me hielp op m'n reis
Het was m'n hart dat zei
Hier is je kracht en je moed (...)
© Yasmine
... en jij weet het hart te raken, lieve assayya!

kruidje zei

Gisteravond heb ik ook weer een byzondere ontmoeting gehad..
Nee voor mij ook even geen beursen Het voelt niet goed.. dus doe ik het niet.
Maar mijn volgende stap is het organiseren van beursen.
Eerst met een groep, Utopia, de plannen zijn er al.

Ik heb in weekend ook groep voor klankschalen uitleg.. eigenlijk heel mooi en kijk daar verdien ik ook mee!!

klaproos zei

dat geloof ik ook zeker, wat vanuit het hart komt maakt je ook niet moe:-)

xxx

christiene zei

Wat mooi als dat zo op je weg komt.
mooi bloemetje.

curieuzeneuzemosterdpot zei

heel mooi uitgangspunt, assayya, want alles wat jij achternaloopt, loopt nog verder van je weg! :-))

geniet van jezelf en alles wat daarbij hoort!

beuzeblaadje zei

Wat vanuit het hart komt kost inderdaad geen moeite....mooi gezegd! Deze onvwachte ontmoetingen zijn de mooiste...

Fijn weekend,
beuzeblaadje

colourfullflowergirl zei

Fijn dat je mensen zo kunt helpen.
Ik ben nog nooit op zo'n beurs geweest, hoewel ik het wel steeds van plan ben.... fijn weekend.
Ik ga trouwens als bezoeker naar Bourtange.... Liefs!!

Martine zei

Ik denk dat dit ook mooier voor je is dan de drukte en hektiek van een beurs.
XXXm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails