dinsdag 27 oktober 2009

This is it!


Omdat er, naar men zegt, niets veranderlijker is dan een vrouw en ik ben onmiskenbaar een ben, heb ik de afgelopen maanden maar niet een definitieve keuze kunnen maken voor onze nieuwe vloer.
Een houten vloer, plavuizen, laminaat of een combinatie van een van deze drie en tapijt.
De keuze veranderde iedere maand.
Laatst nam ik onbewust wat laminaatstaaltjes mee van de bouwmarkt, eigenlijk voor hobbywerk, terwijl mijn lief op zoek was naar een nieuwe thermostaat voor de combiketel.
Deze week had ik ze allemaal op de tafel liggen en daar sprong er ineens een uit.
De rest was te saai, te donker, te licht, te rood, te geel, te ouderwets of niet passend bij de kleuren in de kamer.
Mijn lief vindt alles prima.
Aan mijn zoon, die langs kwam, vroeg ik wat mijn keus zou zijn.
Ook hij pakte, die ene eruit, uit het stapeltje van 20 staaltjes.
Daarom wordt het nu echt wit eiken laminaat.
Ik hou van de grijstonen in het hout, net als van drijfhout,dat vanuit de zee op het strand aanspoelt:))

12 opmerkingen:

kruidje zei

Dat zal een verandering zijn.. mmm Je was er aan toe en ik gun je de nieuwe look!

Marlou zei

Mooi gekozen!
Ik heb ongeveer dezelfde vloer in de slaapkamer.
Oogt heel rustig en is koel.

Mooi kleed er op en je waant je in een paleis!

Een mooie inspirerende dag vandaag!

Groetjes van Marlou

Lutje zei

Veel werk voor de boeg, maar als je de juiste keuzes van materialen neemt en alles is samen in harmonie, dan wordt het wel gezellig.

Morgaine zei

Oef... lol dat heb ik hier al liggen die kleur in zeil, echt exact wat jij nu laat zien in zeil maar dan laminaat of parket stijl in die kleuren en ik ben het juist zo zat! Maar ja, meer dan 16 jaar ligt het nu, en ik wil juist een donkere vloer hebben mettertijd... hahahaha

Echter weet ik dat dit ook nog een hele klus gaat worden want je hebt donker en je hebt donker.... ;-)

XXX

klaproos zei

ach assaya, da's vast een goede keus,
lekker licht in je huis, wel wat werk om te leggen maar dan heb je ook wat ..eiken is wel mooi van vorm.

veel genoegen er vast mee:-)


dank je wel voor je wijze .leuke reactie gisteren
xxx

Fluitenkruid zei

Hoi Assayya,
Wat een mooie vloer! Wat is het toch fijn om een partner te hebben die alles goed vind, ik mag van Roos ook altijd mijn gang gaan. Leuk dat je zoon dezelfde eruit haalde, is dat een kwestie van dezelfde smaak of ziet hij ook?
Nu we het over je zoon hebben gaat alles goed met je kleindochtertje?
groetjes Jannet

Alice zei

Heel mooi !! Ik heb zoiets in de woonkamer liggen. Ben er nog steeds elke dag blij mee :-). Grijstinten geven mij rust, samen met wit en natuurlijke materialen. Genieten !!
Wanneer ga je het leggen??
xx

gerdaYD zei

Ik denk dat je héél tevreden over jouw keuze zal zijn assayya. Zelf heb ik ook laminaat liggen, en ik heb er nog geen ogenblik spijt van gehad!
Succes met de plaatsing, geniet er van!

Martine zei

Ik vind de kleur heel mooi maar zou toch liever drijfhout hebben. Maar ja, dan drijf je misschien uit je keuken tijdens het koken.
XXXm

christiene zei

Lekker licht er past veel bij.
groetjes Christiene

callemie zei

de juiste keuze
en nu
werken maar hihihi
liefs

curieuzeneuzemosterdpot zei

niks zo makkelijk als laminaat!

jij hebt een goeie keuze gemaakt, assayya!

veel plezier ermee,

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails