zaterdag 10 oktober 2009

Een supersnelle muis


"¡Ándale! ¡Ándale! ¡Arriba! ¡Arriba!"
Ik kan me nog net inhouden, als mijn nieuwe muis als een echte Speedy Gonzales de cursor over het beeldscherm laat rennen..
Pffff. Wat een verschil.
Want,…..ik had geen problemen met muizen in mijn huis, dus de kat kon rustig op haar kussen blijven slapen.
Ik had ook geen overvolle harde schijf, waardoor er zoveel traagheid was ontstaan.
Nee, mijn muis was gewoon af.
Ik had nog een met zo'n rubber balletje er onder.
Geen beweging meer in te krijgen op het laatst.
Daar is het geen luxe dat de oude grijze muis vandaag vervangen is door een lekker in de hand liggend zwart modelletje, niet met een balletje, maar met een  rood lichtje.
Het was even moeilijk met kiezen, muizen in lieve pastelkleurtjes, een witte , die allerlei veranderende kleuren licht gaf, een paarse muis(woww), transparante muizen, die zomaar hun gecompliceerde binnenwerk lieten zien, bling-blingmuizen, dure lasermuizen zonder staart.
Maar ik ben dik tevreden met wat ik nu heb, een  simpele muis met een staartje.
En ik heb vanmiddag ook nog verlekkerd zitten kijken naar een nieuw toetsenbord.
Zullen we dat maar bewaren  voor een volgende keer:))

13 opmerkingen:

klaproos zei

:-)
zet je een helm op assaya:-)

curieuzeneuzemosterdpot zei

hihi .. wat een vreugde om een muisje! :-)))))

veel plezier ermee, assayya!

let op dat je niet uit de bocht vliegt? :-))

kruidje zei

Het is ook nog ergonomisch ook.. ga er lekker mee spelen

gerdaYD zei

PROFICIAT assayyalief, en ik hoop dat je er nog heel lang plezier aan zal beleven!
Net zoals je aan deze zondag en je nieuwe muis zal doen...

Annie zei

Wat kan een mens al blij zijn met een nieuwe muis he !
Fijne zondag , Liefs Annie

Morgaine zei

hahaha je wordt er zo hebberig van he, als je dan weer eens gaat kijken en informeren ;-) I KNOW...

En nu kun je weer heerlijk me de muis spelen en lekker snel ook, wie weet komen de katten ook weer in beweging ;-)

XXX

christiene zei

Een muis in huis
en hij is nog hand tam ook
fijne zondag
groetjes Christiene.

Lutje zei

ariba, ariba, gelijk speedy sjeech ik hier door om je nieuwe supersnelle muis te bezichtigen.
veel plezier ermee.
Ik wens je een gezellige zondag, maar die hebben we liever langzaam hé ;-)

Fluitenkruid zei

En altijd denk je dan 'had ik dat nou maar eerder gedaan' :-)

griet zei

hahahhaha ja heb je weer een vergaal hihi heerlijk jouw humor.
en ja ik geloof zeker dat er bij jou veel bladeren zijn ,dat is nou weer minpunt van mijn watertje daar groeien geen bladeren in hi xxxxx fijne dag verder en knuffie van mij xxxx

callemie zei

hahahahaahah ja hier is een exemplaar met en zonder staartje
go girl!!!

Imna zei

:-) geweldig...kijk uit dat je niet te rapido gaat Assayya, maar geniet ervan zou ik zeggen.

yvette zei

speedy speedy.......dag lief mens...ik mis je...maar zoooooo druk
yvette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails