maandag 21 september 2009

Wowwww


Soms kan muziek je op een heel speciale manier raken.
Dan luister je niet alleen met je oren, maar resoneert de muziek met dat speciale plekje in je buik, dat je ook voelt als je verliefd, heel verdrietig of gelukkig bent of andere vormen van diep gevoel of emoties ervaart.
Ik had hem al vaker gehoord en vrijdag bij P&W wist hij me weer te ontroeren.
Kyteman, 22 jaar(dus op deze opname was hij 20), maar wat een talent, wat een volwassen beleving in zijn muziek:))

11 opmerkingen:

Morgaine zei

Ja ik hoorde dit bij P&W en ook ik was meteen reddeloos verloren, ik ga hopen dat het stuk eigenlijk langer is dan dit, ik zit er net in als het alweer stopt zoooooooo mooi!

Dit vind ik zelfs mooier dan het vorige nummer :D

XXX

klaproos zei

G-E-W-E-L-D-I-G in een woord, wat een speler zeg,
hij doet het ogenschijnlijk zó eenvoudig...
maar ik weet wel beter :-)

machtig mooi stukje muziek assaya dank je wel ,

Fluitenkruid zei

Ooo, erg mooi, het doet wat met je.
Sommige instrumenten zoals cello maken me vaak emotioneel.
Ik kende deze jongeman nog niet, even verder kijken op YouTube. Bedankt hoor!

Anoniem zei

Het klinkt een beetje als muziek uit een sprookje.Ik heb dit ook gezien en gehoord.
Heel mooi.
Groetjes Christiene

Martine zei

Geniet van de muziek en van deze mooie maandag.
XXXm

Jet zei

In 1 woord ....Geweldig !!!!
Echt heel mooi, ontroerend ook .
Dank je wel dat je het met ons deelt.
Liefs Jet.

Marlou zei

Wat heerlijk, zoals hij speelt!

Zaterdag zagen we op de Noordermarkt een jochie van een jaar of 12, “Blowin’in the wind” aan het spelen was. Van Bob Dylan. Hij begeleidde zichzelf op de gitaar.
Echt zo’n mannetje, dat later ook bij P&W komen.

Veel stimuleren en oefenen! Dan word je dus zo’n gave muzikant!
Echt goed deze jongen...

Groetjes van Marlou

curieuzeneuzemosterdpot zei

deze muziek neemt je mee ..

een naam om te onthouden!

Loes zei

Dit is zeker heel mooi, kippevel krijg ik ervan haha.....

Fijne avond!

Liefs loes

jolanda zei

Mooi, mooi, mooi !!!!

Pasula zei

Als muziek je kan raken dan ligt dat aan je eigen mooie karakter.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails