dinsdag 8 september 2009

Nazomeren


Zonder veel woorden gewoon even genieten:))

11 opmerkingen:

Morgaine zei

Ja echt wel! Vandag toch een drukke dag, erg verdeeld, vroege ochtend en vanavond weer zwemmen, maar dat komt goed!

OT, ik heb antwoord gegeven op jouw vraag.... Lijkt me niet dat het vergoed word, waarom niet? Dat lees je vanzelf wel dan.

XXX

kruidje zei

dat ga ik vandaag maar doen!!

gerdaYD zei

Na de zomer... de nazomer! En ik hoop dat het een mooie, warme tijd zal worden... Geniet jij er ook zo van? Ik denk van wel!
Maak er nog een fijne dag van assayya!

Marlou zei

De nazomer... een indian summer...
ik houd er van!
De kleuren verdiepen zich.

Over twee/drie weken ga ik een week mediteren in de bergen.
Ik verlang nu al naar de weg er naar toe.

Die kleuren....

Dagdag!
Liefs van Marlou

Fluitenkruid zei

Ik wens je een mooie dag vandaag, echte nazomerdag!

klaproos zei

lekker hé assaya,

ik heb een spannende dag vandaag :-)
máár zal toch genieten van alle schoonheid om me heen,

xxx

Martine zei

O ja, de hele dag buiten.
Geniet jij ook hè.
XXXm

griet zei

hay lieffie ja het is weer prachtig he ik heb nog nooit zo'n mooie zomer meegemaakt ,ik hoop wel dat de herfst nu ook mooi blijft hi mijn favoriet zie je ik heb ook al kastanjes geraapt knuffffffie van mij xxxxxxxxx

curieuzeneuzemosterdpot zei

ja, ja, jaaaaa ..

ik doe mee! :-)))

het jaar rond als het moet! :-)))

warme woensdag, assayya!

Pasula zei

Mooi die vlinder zo... ja nog een paar dagen even nagenieten van de zomer, gaat lukken!

Jasmine zei

A beautiful picture. We had the most colourful caterpillar crossing our palms yesterday. I wonder what she would turn into :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails