zaterdag 26 september 2009

Lots of Love

Ze was een bezoeker van een van mijn eerdere blogs en was die dag speciaal voor mij naar de beurs gekomen.
Jij schrijft altijd van die tekentjes op het einde van je reactie, zei ze , wat betekent dat eigenlijk :
......:))....
Iedereen heeft het vast wel eens gezien.
LOL . In chat-taal betekent het, geloof ik, laughing out loud, net zoals ROFL, Roll On Floor Laughing betekent.
In mijn taal, de Assayya-taal betekent het iets anders.
Worden woorden, die getypt, soms heel zwart wit klinken, zachter gemaakt door lol,… lots of love.
Leg ik in de woorden, die ik schrijf, ook een stukje van mijn hart, het is groot genoeg, toch.
Dat is ook het tekentje op het einde van alles , wat ik hier schrijf …, lots of love voor iedereen.
Maak er een heel liefdevol weekend van:))

19 opmerkingen:

Fluitenkruid zei

Wat was je al vroeg op..
Jouw tekentjes vallen inderdaad op en zijn net wat anders dan bij anderen, persoonlijker gemaakt.
<3 een hartje voor jou
fijn weekend!

Lutje zei

oh, das echt mijn stijl!
Een leuk weekend hé

Anoniem zei

Wat een mooie bloem
Een fijne dag vandaag
Groetjes Christiene

gerdaYD zei

(...)
You can move a mountain
Or calm the stormy sea
There's no doubt about it
I truly do believe

Just a little bit of love's gonna turn it around
A little bit of love can do it
And just a little bit love's gonna turn it
Around, around, and around, oh yeah (...)
© Celine Dion
Maak er een liefdevol weekend van lieverd, geniet er van met volle teugen!

curieuzeneuzemosterdpot zei

toeval of niet,

't is vandaag exact 27j geleden dat een mail verstuurd werd met daarin de eerste smiley! ;-))

ook voor jou lots of love, assayya!

♥ ♥ ♥ :-))

klaproos zei

wat heerlijk dat je hart zoó groot is dat je wat extra's te geven hebt assaya:-)

LOVE YOU TO

xxx

Anoniem zei

Ik wens je het dubbele van wat je ons toewenst!
Fijn weekend Liefs Annie

Jolanda zei

Wat een mooie plaat.
Van deze kant ook Lots of love voor jou.

Morgaine zei

hahaha bij jou ook al, die vraag heb ik in de laatste maanden ook al een paar keer gekregen, heb dat uitgbreid uitgelegd met alle voorbeelden.

XXX

Harnett-Hargrove zei

Coming back at you. Have a wonderful weekend. -J

merel zei

Die tekentjes mogen er zeker zijn

Pasula zei

Een teken wordt als universeel gezien maar is voor iedereen weer wat anders. Net als jij gebruik ik het ook om het allemaal wat luchtiger te houden.

gerdaYD zei

Ik hoop dat je zondag in het teken van liefde, leven, zon en genieten zal staan, lieve assayya!
En... nu mag je het vat opendoen hoor! Hihihi.

kruidje zei

Jij ook een heel fijn weekend en de zon schijnt!!

Lutje zei

Voor jou nog een liefdevolle zondag!

Marlou zei

LOL,

ja... nu weet ik het ook.
Heb dat nooit geweten.
Lots of Love ♥ ♥ ♥

Erg mooi vind ik dat!

en als je :) van opzij bekijkt zie je een lachend gezichtje!

Dagdag, liefs en lol van Marlou ♥ ♥ ♥

Boomfriend Ruerd zei

Wow ik heb de borniet gevonden op de beurs in Rijswijk, LoL Mijn zusje was er ook en nog een bekende van me.
Heb weer mensen blijgemaakt met een mooie tekst of gedicht, oa een medium die met automatisch scrift een bericht schreef van mijn gids die naar het bleek equadora heet.
Ik gaf haar een van mijn zelfontworpen kaarten met daarop een foto met datum die haar geboortedag bleek te zijn, dit kon geen toeval zijn want het was al de tweede keer datdat xo uitkwam.
Hihihi heb er een nieuw vriendje bij Nathan de zoon van Lilian en Wayne waar ik op bezoek was in apeldoorn was dol op mij, echt een schattig joch!
Ben blij dat ik nou mijn gids bij naam ken en ik kreeg al antwoord op een van mijn vragen die ik haar stelde. Zo kreeg ik via via door wat iemand zei bevestiging dat het toch beter is te verhuizen denk naar Steenwijk.
Ik stond goed open voor mijn gids schreef Chantal moest alleej jiet zo twijfelen want wat ik hoor en zie is goed.
Maar verder zag het er goed uit dus duimen maar!

Bedankt voor de tip over de borniet was echt een mooie steen verder heb ik een vuuragaat meegenomen.

Boomfluisteraar Ruerd

Tineke zei

mooi gezegd en dank je voor de mooie bloem

yvette zei

dagdagdag

yvette

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails