woensdag 9 september 2009

Een gordel van licht


09-09-09.
Voor Moeder Aarde.
9 is een magisch getal.
Het is drievoudig de drie-éénheid, het is het getal van de godin, het getal van volmaaktheid en compleetheid.
Odin hing 9 dagen en negen nachten aan de boom Yggdrasyl om voor de mensheid wijsheid te verkrijgen.
9 is het getal van de compassie en onbaatzuchtigheid.
Om negen seconden over negen minuten over negen uur 's ochtens op 9 september '09 zal er een lint van windlichtjes en kaarsen op de aarde gaan branden,zich uitbreidend van tijdzone naar tijdzone .
Met de intentie Kracht en Liefde naar de aarde te sturen.
In vreugdevolle verbondenheid:))

19 opmerkingen:

Lutje zei

goedemorgen,
ik zag dit nog al op blogjes, mijn kaarsjes staan klaar, vanmiddag steek ik ze aan.

Loes zei

Ja ik las het ook op andere blogjes,brand hier ook een kaarsje .

Liefs loes

yvette zei

wat een mooi ritueel...ik doe mee meissie..

gerdaYD zei

And we're all gonna shine a light together
all shine a light to light the way
brothers and sisters in every little part
let our love shine a light in every corner of our hearts
Love shine a light in every corner of the world
let the love light carry let the love light carry
light up the magic for every boy and girl
let our love shine a light in every corner of the world
© Katrina & the Waves

Nogal wat webvrienden hadden het over dit fijne evenement, zo ook jij, assayyalief.
Ik laat dus hier met veel plezier een lichtje achter... Moge je dag boordevol licht en liefde zitten!

Marlou zei

wereldwijd
een
lint
van
licht

voor

Moeder
Aarde

Namasté,

Marlou

Anoniem zei

Wat zal de aarde verlicht zijn
dat er maar veel kaarsjes mogen branden.
Christiene

klaproos zei

ik steek ook een kaarsje aan assaya,

en hou zo in gedachten ook jouw hand vast
xxx

Fluitenkruid zei

Hier staat ook alles klaar voor dit mooie gebaar.

kruidje zei

hi hi nog 2 minuten voordat het zo ver is!!

Annemarianne zei

Natuurlijk doe ik ook mee!
Lieve groet Annie

Martine zei

Het was ook voelbaar.
XXXm

Morgaine zei

Mijn geboortegetal is de 9 ;-) Wat zeg je daarvan :-))))))

Als ik zo terug ben met Lycos dan ga ik een heleboel kaarsjes aansteken :D

XXX

Anoniem zei

Heb vanmorgen uitgesapen want ik lag lang wakker en was weer vroeg wakker en voelde me nog duf.
Ga binnenkort een cursus slapen kun je leren volgen bij de thuiszorg.
Want er zit maar geen vast ritme in .
Maar had gisteravond dna ook weer ee nheel verhaal in mijn kop wat ik gelijk op internet wou zetten, en het hield me maar bezig was in gedachten bezig om het in het engels te vertalen.
Hoop nog dat mijn vader ook de energie oppakt want die zit zo in de put triest gewoon!

Mogen engelen ons koesteren

Boomfluisteraar Ruerd

colourfullflowergirl zei

Wauw!!Mooi,mooi,mooi!!!Ik krijg er een warm gevoel van. Liefs!

Jasmine zei

A hopeful day :)x

curieuzeneuzemosterdpot zei

09.09.09 is een datum die velen uitgekozen hebben om te trouwen.

ik hoop dat hun huwelijk vol licht en liefde mag zijn! ;-))

Pasula zei

Mooie gedachte.

Boomfriend Ruerd zei

Hoi Anwarunya,

Je hebt ergens gelijk er zit ook een heel andere kant aan dit archetype, je zou het ook de gewonde healer kunnen noemen die de wereld of anderen wil genezen in plaats van zichzelf.
De Reden dat ik dit het Hitler archetype noem is dat hij in deze tijd het meest extreme en in het oog springende voorbeeld was al zijn er ook andere voorbeelden van de gewonde en gekwetste ziel die het de hele wereld betaald willen zetten wat ze moesten doormaken.
maar in dit geval weet iedereen waarwe het over hebben.
Dit geld voor al die mensen die het in de buitenwereld zoeken zonder zich bewust te zijn van hun eigen gkekwetsheid en als ze zich die al bewust zijn proberen ze die te compenseren met grootse idealen die hun een aureool van macht verlenen. It´s also a warning to others who are blinded by statures of greatness only to realise they have been foold once the apparant greatness dissipates and the instigator unleashes al his frustration and resentment towards the very ones who aided him.
Something only few people care to be aware of because rthey don´t like to be reminded of their own partaking in the scheme of such people.
Ik zeg dit maar even in het engels omdat dit voor mij even makkelijker gaat.
Ook ik ken dat archetype van de gewonde genezer of ziel zoals iedereen ergens wel bewust of onbewust. De oplossing zit echter altijd van binnen al vergeten we dat vaak liever omdat we dan door onze pijn en gekwetsheid heen moeten.
Dit wou ik nog even zeggen voor alle duidelijkheid en ik kan begrijpen dat voor vele mensen dit een onaangename ontdekking is maar de tijd is blijkbaar rijp hiervoor anders blijven we hangen in de ontkenning wat de ellende alleen maar verergert omdat dit archetype in iedereen leeft of een aantrekkingskracht heeft op velen.

MOgen engelen je pad verlichten

Boomfluisteraar Ruerd

Lutje zei

Ik kom je gewoon effe een leuke donderdag wensen, maak er een mooie dag van

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails