dinsdag 22 september 2009

Borniet laat de Chi stromen

Een brokje borniet kan eenzelfde wowww reactie geven als fonkelend vuurwerk.
De sprankelende verscheidenheid aan kleuren zijn prachtig.
Het van oorsprong roodbruin koperhoudend gesteente met een regenboogeffect van paars, rose,groen,geel,blauw en turkoois heeft als bijnaam de Stone of Happiness, de geluksbrenger.
Doordat de steen voor meer dan de helft(63%) uit koper bestaat, zal het in de eerste plaats voor een goede aardbinding zorgen.
Hij is vooral 1e chakra gerelateerd en zorgt daarmee, behalve voor gronding, ook voor het skelet (de rug en ledematen) en de bloedvaten.
Verder zorgen de diverse kleuren van de steen, dat de bijbehorende stenen beter op elkaar afgestemd worden.
Borniet zorgt voor hernieuwing en verfrissing in je leven.
Je gaat je meer en meer her_inneren en laat je genieten van alle kleine dingen in het Nu.
Dat wat niet meer bij je hoort, mag losgelaten worden en verdriet maakt
plaats voor opluchting, ruimte.
Daarin maakt het zijn naam de steen van het geluk waar, hij laat je leven in blijheid.
Borniet beschermt sterk tegen negativiteit en leert je deze beter te herkennen en om te zetten in positiviteit.
Hij geeft je de kracht en het zelfbewustzijn om voor jezelf te kiezen .
De steen bij je dragen of mediteren met de borniet geeft een flow van Chi (levensenergie):))

20 opmerkingen:

Lutje zei

Ik ken niks van stenen en kracht, maar ik vindt het wel een prachtige steen. En...ik ga er ook eens op letten!

Morgaine zei

Prachtige steen ook, het ligt hier wat stillekes met de stenen, zie ze ook bijna niet op dit moment, maar als de tijd rijp is? ;-) I know, ik weet dat ik de juiste stenen op dit moment in huis heb staan :-))

XXX

kruidje zei

Mooi die levenslust in de regenboog van deze steen.
Voor mij laat ik los met platina, die ook deze kracht heeft.
vloeien en niet meer nodig hebben, wat mooi.

Marlou zei

Jaaa, je hebt gelijk...
ik kreeg meteen een woww/gevoel.

Wat een prachtig brokje, dat zich miljoenen jaren heeft verstopt ergens in Moeder Aarde.
Ik ben er steeds zo verwonderd over.

Een prachtsteen.
Echt één om aan mijn verloofde kado te doen.

Liefs van Marlou

gerdaYD zei

Wat een prachtig brokje, dat zich miljoenen jaren heeft verstopt ergens in Moeder Aarde.
Ik ben er steeds zo verwonderd over.
... beter dan Marlou kan ik het zeker niet verwoorden, lieve assayya!

Martine zei

Het lijkt erop dat ik deze borniet momenteel wel kan gebruiken. Die spreekt mij enorm aan.
XXXm

Anoniem zei

Het is een prachtige steen
ik heb niks met vuur werk dus ik kies voor de steen.
Groetjes Christiene

Fluitenkruid zei

Alle Nederlanders een borniet in plaats van dat akelige vuurwerk zou ons landje veel mooier maken.

Harnett-Hargrove zei

Thanks for the head-up on this stone. need to gather one for my family. -Jayne

beuzeblaadje zei

Wat een prachtige steen,
schitterend die kleuren!
Als ik lees waar dit allemaal
voor "staat" denk ik: ik moet zorgen dat ik snel zo'n brokje borniet te pakken krijg!

Groetjesss,
beuzeblaadje

Morgaine zei

ot, ik heb nu een werkje staan op log waar jij ook in meespeelt ;-)

XXX

klaproos zei

wat een schiterende steen assaya,
de blauw kleur spreekt me enorm aan.
een bjoetie om te zien,

geluk voor wie het nodig heeft

xxx

Assayya zei

@geluk voor wie het nodig heeft

een borniet heb ik dan ook aan yvette gegeven:))

curieuzeneuzemosterdpot zei

borniet?

nooit van gehoord!

gelukkig kan ik 'm hier bewonderen, want mooi is ie wel!

Pasula zei

Ik ben niet zo bekend met deze steen, maar hij ziet er wel schitterend uit.

Lutje zei

goedemorgen,
ik zal nog eens terugkomen maar ondertussen wens ik je een fijne dag

Boomfriend Ruerd zei

Wow deze kende ik nog niet echt een beauty maar ben m nog nooit ergens tegengekomen, jammer ben er terstond verliefd op waar haal je m toch vandaan?
Lol Linking our lives unlike the desparate housewives cause we live on love!

Boomfluisteraar Ruerd

Mijmertje zei

Wat een prachtige steen! Ik ken deze niet. Ik ga ernaar op zoek, want hij heeft mijn hart gestolen.

Mijmertje zei

Ik heb hem vanmiddag gekocht. Ben nu bezig vriendjes met de steen te worden.

Wat een beauty is het zeg!

Ik ben er helemaal blij mee.

jesje zei

Borniet is volgens mij echt een steen voor Nederlanders, die aan de ene kant kunnen gaan voor rechtvaardigheid en gelijkheid voor iedereen (=positieve werking ook van de steen), en aan de andere kant zeer bekrompen en kleingeestig (geborneerd!) kunnen zijn, het helpt met het herkennen en loslaten van schadelijke/negatieve overtuigingen of helen van de pijn ontstaan door vooroordelen van anderen, dank aan deze Stone of Happiness!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails