dinsdag 25 augustus 2009

Echo's uit het verleden

Een weldadige regen valt nu zachtjes naar beneden.
De tuin en ik zijn er blij mee.
Niet meer gieten en sproeien, gewoon de natuur haar werk laten doen.
Degenen, die foto’s willen zien, nog even geduld, want het is op dit moment meer een plan en een kaalslag.
Ik heb mijn schrijfblok weer opgezocht, nu alleen de vulpen nog, want het verhaal wil zich laten zien geschreven in inkt, als oude verbleekte brieven.
Ik ontdek, dat ik hier zelf nog veel meer, dichter bij betrokken ben dan ik eerst besefte.
Steeds meer stukjes vallen op hun plek. Dat wat toen gebeurde heeft zijn echo's in het heden.
Ik hoef er eigenlijk niet ver voor te reizen, hoewel ik mettertijd wel naar Frankrijk wil gaan.
Alleen al voor het weer thuiskomen-gevoel.
Als ik in mijn tuinen bezig, ben pak ik heel makkelijk de emoties op, verbind me met de energie van toen.
Tijdlijnen, die zich in Frankrijk, Friesland en Luxemburg afspelen.
Heel bijzonder, daarin terug te gaan en jezelf daar tegen te komen:))

19 opmerkingen:

yvette zei

Het gaat echt wat worden met dat boek volgens mij...de logjes over je tuin...heerlijk lezen...heel veel herkenning....heel veelliefs voel ik hier door de computer heen en zend het terug

yvette

klaproos zei

de echo uit het verleden blijft je achtervolgen net zo lang tot je er wat mee gedaan hebt, dat weet ik uit mijn verleden:-)

jij maak ter iets heel moois van hé,

Alice zei

ik wens je veel licht bij het opschrijven van de echo's ... dat je het verhaal kan vertellen, kenbaar kan maken ... de wereld het laat weten ... en ook een dikke knuffel van mij :) ...

Jasmine zei

You are writing a book? Your connection to nature is inspiring, your book will be beautiful :)

Lutje zei

Dat gaat mooi worden denk ik...
neem je tijd, maar ik kijk er wel naar uit ;-)

Anoniem zei

heerlijk pen en papier
je gedachten laten gaan
en kijken waar je uit komt
wat is dat mooi .
Ik ben benieuwd.
groetjes Christiene.

Jet zei

Las dat je bezig bent met een boek , je tuin is verandert .
Wat voor moois kunnen we nog meer verwachten !
Liefs jet.

Martine zei

Google wil me niet, ik kom morgen terug.
XXXm

gerdaYD zei

Reizen in je hoofd zijn de schoonste die er bestaan.
Laat die echo's komen lieverd, schrijf ze op, doe er wat mee...
En wees gelukkig...

beuzeblaadje zei

Ik ken jouw verleden niet dus ik
ben heel erg benieuwd met wat voor boek je bezig bent....
"Echo's uit het verleden" wat mooi
gezegt!

Groetjesss,
beuzeblaadje

Morgaine zei

Bijzonder toch weer, zelf denk ik van oude bodem af te komen richting Great Brittain, mijn Lief zegt Bretagne, het blijft engels, daar hou ik het nog maar even bij ;-)

XXX

Lutje zei

Veel geluk met je schrijven!
dit zag ik al (ik ben weer te vroeg)dus kom ik je gewoon een mooie dag wensen, veel zon, veel liefde, en van alles het beste....

gerdaYD zei

Voor jou, lieverd:

Echo, echo...
We come, we go-woah
No I don't want to be just another
Echo, echo...

Everywhere I go
There's something I really need
Everyone I know
Is someone I want to be
Even though
I don't really know me

I better pick it up
Before I let it slip away
I better stick it out
Before I take another day
Into mouth
Everything I say fades out

Echo, echo...
We come, we go-woah
No I don't want to be just another
Echo, echo...

Can I open up your eyes?
Only when the clouds break?
Can I feel the light?
Even though the world shakes
Every night,
You're my quiet satellite

Can I hold you close?
Do her out of focus
And everything I know
I don't even know this
It all falls through
I'm here and I hear you

Echo, echo...
We come, we go-woah
No I don't want to be just another
Echo, echo...

Do you hear me?
Do you hear me?
Cause I need to, just to reach you
Do you hear me?
Coming clearly?
Am I hollow?
Just an echo

Echo, echo...
We come, we go-woah
No I don't want to be just another
Echo, echo...
Echo, echo...
We come, we go-woah
No I don't want to be just another
Echo, echo...
© Vertical Horizon

Martine zei

Heerlijk om daar te zitten schrijven met een mooie pen en inkt. Dat doen we eigenlijk veel te weinig. Het is zo'n totaal ander gevoel dan aan de pc zitten.
OT: na drie keer proberen was ik het gisteren beu, vandaar mijn reactie.
XXXm

colourfullflowergirl zei

Ik ben ook heel benieuwt naar je boek. Je logjes zijn altijd heel prettig om te lezen, dus met dat boek gaat het vast helemaal goed komen.

Sunna zei

Je hoeft inderdaad niet perse naar een bepaalde plaats toe te gaan, je kan je op elke plek overal mee verbinden ten slotte. Elke plaats, elke tijd, elk persoon.
Ik lees dat je een boek aan het schrijven bent. Geweldig! Dat staat ook nog op mijn 'te doe' lijstje.
Heel veel succes daarmee!
Liefs ♥ ☼

Boomfriend Ruerd zei

Ha goje,

wat wonderlijk wat jullie delen en gemeen hebben, zouden meer mensen dit hebben? Ga ervoor en kom erachter, ik droom nog van Wales want ik zag Mansukh Patel in een droom in Wales. Daar wil ik heen maar weet ook van een heling bij Jomanda dat ik in een vorig leven een britse huzaar was die jong stierfv dus er ligt daar iets dat merkte ik ook toen ik een paar maand in Ierland werkte.
Gek terwijl ik normaal gesproken nooit op vakantie ga gewone vakanties vaak niks vindt. Maar dit moest gewoon omdat iets mij riep. Heb daar heerlijk getongzoend met een ierse we waren helemaal aan elkaar verslingerd die paar weken.
Dus nu op naar WAles waar ik toen doorheen reed. Wie weet wat daar op mji wacht.
Hihihi ga over een paaar weken naar hyves vrienden in Apeldoorn die mij graag wouden ontmoeten omdat ze erachter kwamen dat ze me kenden van eeen vorig leven.
Te gek gewoon hoe dat klikt, kan het soms maar niet bevatten maar verheug me er erg op.
He wat zit ik weer te kleppen soms....zou ik de hele wereld wel van alles op de hoogte willen stellen van alles waar dat toch bvandaan komt.
By the way las vandaag nog een stuk over de ecokathedraal in Mildam ben je daar ook al geweest?
Echt te gekke plek om eens hee nte gaan!
Zoals je al hebt gelezen op gemhadar heb ik er samen met de logopedist wat op gevonden mijn vrienden waren er vandaag versteld vn dat het opeens een stuk beter ging wonderlijk eigenlijk.
Helemaal te gek vondt ik datik met Lia de creatief begeleider van de GGZ erover praatte van die boventonen en zijkende Erik Karsemijer van studio klankleur in Grolloo ook al. Echt te gek dat ik altijd de juiste mensen tref!
Heb nog een leuke spontane>

Vader en moeder en broers en zussen komen altijd in grote bussen, ach zie ze toch eens samen klussen!

Mogen engelen je kietelen

Boomfluisteraar Ruerd

amy zei

ik ben echt reuze nieuwsgierig
heb ik straks twee boeken om naast elkaar te lezen?
of gaan jij en marje een combi maken?
liefs

Assayya zei

nee, het zullen twee boeken worden, met elk hun eigen werkelijkheid en waarde.
we verschillen daarin te veel om dit samen te voegen:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails