zondag 26 juli 2009

Zusterzielen

De stad, waar we doorreden, was heel bekend voor mij.
Meer dan vier jaar heb ik hier gewoond en gewerkt.
Grappig genoeg lag de plaats, waar we moeten zijn , bijna precies tussen de drie plekken in,
waar ik toen op kamers heb gewoond.
Ook zonder TomTom was het huis direct te vinden.
Ervoor stond een auto met een doezenbestickering.
Kon niet missen.
Binnen zoveel warmte en herkenning.
Dat is als zusterzielen elkaar ontmoeten.
Inzichten delen en nieuwe inzichten krijgen.
Heerlijk, het meewerken aan de klankschaal healing, met zowel op afstand als een contact healing, ik zelfs even heel veel emotie in een schaal mocht kloppen.
Het bijzondere was dat de healing alle kanten opwerkte, naar ons alle drie toe, dat was heel duidelijk te merken, en dat is ook het mooiste.
Bij een schaal, vluchtten de honden spontaan de kamer uit, die energie hoefden ze even niet.
Wat hebben jullie weinig gegeten, zei yvette later.
Lieverd, wij zijn op zoveel andere wijzen gevoed, zo voldaan en verzadigd.
Ik kan hier weer heel lang op teren. Dat stukje, wat ik van je mee heb gekregen, koester ik bij mijn andere schatten.
Het mag ook mee op het rubbervlotLOL
Maar we gaan het echt nog eens doen:))

11 opmerkingen:

Pasula zei

Prachtig stukje vooral deze zinnen: "Wat hebben jullie weinig gegeten, zei yvette later.
Lieverd, wij zijn op zoveel andere wijzen gevoed, zo voldaan en verzadigd."

kruidje zei

hi hi.. ik heb er ook van genoten hoor.. we gaan dit ook weer doen.

Anoniem zei

mooi dat het zo werkt nog niet thuis en het nog eens over willen doen. dat is toch een mooi gevoel
Groetjes Christiene

lillylauma zei

Je kunt geluk vermenigvuldigen door het te delen :-)
Bij "Doezen" dacht ik, heeej, dat zou wel eens, en ja hoor, Yvette was de gelukkige.

Groetjes,
Lillylauma

Di Mario zei

Op andere wijze gevoedt worden is het verschil tussen bloemen en onkruid ;-)

Love As Always
Di Mario

Fluitenkruid zei

Eigenlijk een klein wonder wat er gebeurd is en dat jullie elkaar gevonden hebben!

klaproos zei

ik had het er gisteren met martine nog over
hoe mooi het was om jullie met z'n drietjes te zien,

nu ja, yvette zag ik erbij:-)
jullie lijken zelfs op elkaar :-)

echter zusters:-)
ik ben erg blij voor jullie:-)

LOL ik heb als reactiecode "bless"

bless you sisters:-)

xxx

MariecusBruyn zei

Spijtig dat ik de foto niet kan zien (zie alleen een kruisje) maar kan mij het één en ander erbij voorstellen.
Heerlijk moet het geweest zijn, zo elkaar kunnen ont-moeten en elkaar healen.
geniet er nog lekker lang van na!

Morgaine zei

Dat is een waar gegeven, waar je zielen ontmoet die bij je horen dat je dan gevoed word op andere wijzen waardoor echt voedsel even amper nodig lijkt te zijn, die ontdek ik ook op dit moment :-))

XXX

gerdaYD zei

Gewoonweg pràchtig...

yvette zei

zusseke...wat heerlijk om dit te lezen.......

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails