donderdag 9 juli 2009

Unbeschreiblich weiblich

Bij het opruimen en weggooien hoort ook het inventariseren, wat ik wel en nog niet heb.
Kleren genoeg, maar mijn nachtkleding is matigjes.
Big shirts met gaten en oerdegelijke flanellen pyjama’s, die niet lekker zitten, hooguit bij een griep of zo.
Een uurtje shoppen laat mij thuiskomen met lieve nachtjurkjes in zachte kleuren.
Die verhullen en ook suggereren.
Heerlijk om ’s avonds mee de lauwe warmte van de nacht in te gaan.
Ik zie de ogen van mijn lief oplichten, als ik met twee glazen wijn binnenkom,mmmmm.
Ik voel het zelf ook, dit gevoel.
Unbeschreiblich weiblich:))

15 opmerkingen:

Morgaine zei

hihihi ja mooi he hoe je je kunt voelen in zacht (aldannietnep) zijden nachthemdje ;-) En oplichtende ogen als je de wijn brengt?

YOU GO GIRL!

XXX

Jet zei

Ja dat kan een groot verschil maken met een bigshirt of flanellen pyama hihihi.
En die oplichtende ogen doen het hem hoor !
Liefs Jet .

klaproos zei

en dát heb je natuurlijk toch ook wel eens nodig:-)

wie zei dat ook alweer....
nina hagen...

hmm ik hoop niet dat dat de pret zal bederven :-)

Anwarünya zei

grappig, vanmiddag zag ik op het journaal, dat er as zaterdag een muziekspecial is voor de sterfdag van herman brood acht jaar geleden.
ook een link naar nina hagen.
it's in the air:))

assyma zei

herman brood nu acht jaar dood?
niet te geloven...ik weet nog precies waar ik was toen ik het hoorde en met wie ik in gesprek was: in de wachtkamer van een plaatsvervangende arts was ik in gesprek geraakt met een chique rijke dame die aan het water woonde daar in de buurt en voor de vuist weg vertelde, elke ochtend voor het ontbijt een duik te nemen, weer of geen weer, zomer of winter...ik zat ademloos te luisteren naar haar sympathieke verhaal, ondertussen bedenkend, dat niet alle rijke chique mensen verwaand zijn, want ik vond haar echt erg aardig en toen vroeg ze of ik het gehoord had van herman brood...dat was schrikken, ja.

mijn partner was in die tijd nogal gefascineerd door hem en volgde alle interviews die hij gaf, zo had ik voor hem dat boek van chabot gekocht...een nogal origineel beschreven biografie



maar dat terzijde, ik ben jaloers op je, dat je mooie spulletjes voor jezelf koopt...goed van je...

het is lang geleden dat ik mij in sexy zaken verdiept heb...maar je hebt helemaal gelijk, onze vrouwelijke kant moeten we beslist niet verwaarlozen;-))

Fluitenkruid zei

Waar zo'n opruimactie al dan niet goed voor is...
Fijne avond!

curieuzeneuzemosterdpot zei

hihi ..

laat de romantiek botvieren, assayya! ;-))

*log hier vol kaarsjes zet ..* ;-))

Pasula zei

Heerlijk om je vrouwelijk te voelen, vind ik ook!

Anoniem zei

gezellig waar zo,n opruiming al niet toe lijd
groetjes Christiene

griet zei

hahah ja soms is opruimen een goeie zaak hi ik moet nodige iets zoeken van dat want moet op vakantie toch wat om het lijf hihi
heerlijk he gewoon soms die romantiek ik hoop dat je ervan hebt genoten hahaha xxxxxx knuffie van mij xxxxxxxxx

yvette zei

ooooh ja nina Hagen...die heb je er ook bij opgezet??????

Yolanda Elizabet Heuzen zei

Tja, een mooi ponnetje laat je je weer even zeer vrouwelijk voelen en het effect(oplichtende ogen) is er ook naar. ;-)

kruidje zei

En het mag.. dit hoort bij het spel!

colourfullflowergirl zei

En...hoe was het????haha
Nee hoor, hoef ik niet te weten.
De aanloop was in ieder geval spannend, en wat een heerlijk spontaan logje.......

Browneyez zei

Yesssssssss... ehm, ik heb nog steeds bigshirts... en geen lief *grijns*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails