woensdag 8 juli 2009

Net als bij de chinees

Een bezoekje aan de afhaal chinees, waar ik tijdens het wachten geboeid naar de aquariumtussenwand heb gekeken, bracht me op een idee.
Dat kon ik thuis ook.
Het aquarium, dat al tijden op de zolder stond, was snel schoongemaakt en op waterdichtheid getest.
Boven op de halfhoge muur tussen de keuken en de eetkamer gezet.
Heel veel water erin.
Een keramiek bruggetje en een bosje groen.
Het is leuk geworden, de doorkijk naar de keuken dwars door het water van het aquarium, terwijl de vissen, met hun transparante sluierstaarten, snel en sierlijk door het water gaan:))
N.B. En natuurlijk is de zuurstofpomp in werking;)

10 opmerkingen:

Fluitenkruid zei

Wat is een aquarium toch fijn om naar te kijken, rustgevend gewoon.
Leuk zo'n kitscherig bruggetje, straks komt er ook nog een duikertje met een schatkist bij.. LOL

Morgaine zei

hahaha, ja bij de Chinees kijk ik ook altijd naar de vissen, en verwonder mij telkens hoe mooi en schoon dat is, waar ik dan eventueel kom ;-)

Heb je er wel een hele zware goede pomp in? ;-)

XXX

Anoniem zei

Wat een leuk idee niet meer de zicht zo op de keuken maar een levend schilderij.waar de chinees al niet goed voor is. leuk
Groetjes Christiene

Pasula zei

Leuk zeg dat je je zo hebt laten inspireren. Ik had vroeger ook vissen maar ze zijn nu allemaal heengegaan ivm ouderdom. Ik wacht even tot na de vakantie om er toch weer aan te beginnen.

klaproos zei

levende tv:-)

nog mooier dán wil ik wedden

curieuzeneuzemosterdpot zei

dat is een schitterend idee, assayya!

een zuurstofpompje erbij gaat nog meer plezier brengen! en niet alleen voor jou! :-))

Imna zei

Het blijft mooi om naar te kijken :-)

kruidje zei

lol.. ik ga het vrijdag allemaal bekijken.Leuk ziet dat er uit!

griet zei

ziet er mooi uit en geeft rust he ik keek effe bij je vorige logs wat zijn de waterlelies prachtig he nu ik vind het zo bijonzer elke jaar weeer dat zoiets moois dan ineens in het water groeit echt prachtig ,en heeeeeeeeeerlijk he nu die wind door je haren en die prachtige wolkenwat wonen we toch in een prachtig land xxxxxknufffffie van mij xxxxxxxx

colourfullflowergirl zei

leuk dat je er zo'n plezier van hebt! En wat een leuk doorkijkje.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails