vrijdag 17 juli 2009

Het leven is zoet

Gister heb ik tot laat in de tuin gezeten met een glas wijn en de windlichtjes brandend.
Op de zolder gevonden zakken en dozen met in elkaar verwikkelde draden wol zijn nu al bijna helemaal opnieuw opgewonden tot kleurige bollen en bolletjes en gesorteerd.
Een schat aan materiaal, waarvan ik niet eens meer wist dat ik het had.
Om me heen geurde en gonsde tuin van allerlei nachtinsecten op zoek naar voedsel.
Juist nu smaakte de zoete medewijn extra lekker alsof het in eenstemming was met al het zoete in de natuur:))

10 opmerkingen:

Anoniem zei

dat is genieten
lekker zwoele temperatuur wijntje er bij
en maar knotjes draaien
zulke avonde krijg je geen genoeg van.
Groetjes Christiene

Fluitenkruid zei

Dat zijn zo van die fijne klusjes met de blik op oneindig en verstand op nul. Heerlijk! Hier is het zonnetje weer wat aanwezig, misschien wederom een mooie avond in het verschiet? Fijn weekend!

Jasmine zei

|Magical honeysuckle. It has delightfully taken over my garden. When I walked through th tunnel to enter stonehenge for the midsummer gathering, the tunnel was alive with scented honeysuckle. It added to the magic of the event.

klaproos zei

zoet zoeter zoeterder zoetst,
zoetersterre:-)

wat een heerlijk log.....
* hmmmm * wijntje is ook niet verkeerd:-)

proost op jullie

*ting*

xxx

curieuzeneuzemosterdpot zei

de avonden zijn hemels ..

om van de dag én de nacht nog maar te zwijgen. ;-))

ik duik de nacht in ..

en natuurlijk het weekend!
veel plezier, assayya!

Martine zei

Honeysuckle en mede en vergeten bolletjes wol..................... zo zijn de zomeravonden wel vol te houden hè?
Een zalig weekend wens ik je.
XXXm

Morgaine zei

Heerlijk zo'n doos om te ontwarren met een wijntje bij al die late avond geluiden, ik geniet ook zo van de krekels als alles hier eindelijk in stilte gehuld is, de stilte van de natuur :D

XXX

Alice zei

Heerlijk dat je zo'n schat op zolder hebt gevonden :) geeft weer allerlei ideeen tot creatie.
Fijn weekend !

kruidje zei

OOk dat mag je toelaten.. de rust maar ook het welzijn..
Geniet er maar van

griet zei

fijn he dat we zo kunnen genieten onze vakantie is begonnen en ik wil nu echt paar uurtjes naar het strand gewoon kijken naar de golven en mensen kijken .
werkt bij mij zeer kalmerend ,net als bij jou die zoete wijn hahah
xxxknufffffffff van mij xxxxxxxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails