vrijdag 31 juli 2009

Druk met pennen

Omdat als je aan een groot project begint, in welke vorm ook, structuur zo belangrijk is,
heb ik een rooster gemaakt.
Elke dag twee soms drie keer blokken van twee keer drie kwartier( met hiertussen een kwartier om mijn vingers en mijn benen te strekken.)
Schrijven gaat voor mij beter op papier dan op pc.
Daarom eerst de impessie op het schrijfbloc en daarna de uitwerking in text op de pc
Koffie is hier een belangrijke motor.
De senseo is daarom verplaatst naar mijn werkkamer.
Mijn huis krijgt nu hoofdzakelijk een zomerbeurt.
Verder ben ik heel erg relaxt met mijn wolbolletjes bezig.
Een dikke kleurrijke trui wordt het.
Met dubbele draad op pen 10, dat schiet lekker op.
Hier gaan hele potten thee bij door.
In de tuin waar alles nog geurt ,gonst en groeit.
Morgen is het alweer augustus, wat gaat de zomer alweer snel.
Morgen wordt dan ook een BIJ-zonder dagje:))

15 opmerkingen:

Alice zei

wauw wat een fleurigheid in je trui !! heerlijk dat je daarbij kan ontspannen :) ik wens je nog vele fijne pen-uurtjes in de tuin of in je werkkamer.
Ikzelf houd het bij tiepen :) en mss tekenen straks op vakantie.

xx

Anoniem zei

Wat een frisse kleurtjes van de regenboog. een mooie bezigheid als je in je tuin zit.laat je de trui ook zien als hij klaar is?
Groetjes Christiene.

Boomfriend Ruerd zei

Wow this sounds great!
Go for it and enjoy this task.
By the way did you see my new recipe on gemhadar already?


Huhaha ut Sneek

Boomvriend Ruerd

klaproos zei

dat wordt een héél mooie trui:-)
een regenboogtrui.....

pheeeeewwwww ik wil héél erg graag het resultaat zien :-)

fijn weekend gewenst en dank je wel assaya voor je hulp

xxx

Fluitenkruid zei

Een regenboog trui, dat was ook het eerste wat ik dacht. Wat heerlijk om met zo'n project bezig te zijn!
Ik zie een hoop handwerkende dametjes op de blogs voorbijkomen, breien en haken doe ik meestal in de wintermaanden maar ik krijg nu ook een beetje de kriebels van al die bollen wol :-P

Helena zei

Zeker BIJzonder Assayya en ik zou zeggen geniet van alles, het klinkt in ieder geval allemaal heel goed.

Morgaine zei

Ja het is alweer bijna augustus wat gaat de tijd toch hard en snel en toch, de hittegolf komt eraan, hou je maar vast!

Heerlijk zo'n structuur, dat mis ik een beetje, vooral met die tiener van mij die telkens weer gevraagd word op de dag zelf of een dag ervoor of ze 'morgen' ook werken kan en wil... net als morgen dus... waarin ik dan weer niet echt kan plannen of wij samen iets leuks gaan doen...

Ach ja... moet ik toch maar in mijn eentje erop uit trekken ;-)

XXX

curieuzeneuzemosterdpot zei

ik heb nog een paar minuten vooraleer het augustus is .. ;-))

wat een fleurige trui, assayya!
ik krijg het al warm, alleen van de kleurtjes te zien! :-))

maak er een meer dan bij-zonder weekend van!

Martine zei

Ik zie dat je al een warme trui voor de herfst breidt.
Heerlijk om je warm te houden terwijl je schrijft.
Een warm weekend wens ik je.
XXXm

Lutje zei

koffie overal bij...dat kan ik ;-)
ik ben eens benieuw als je trui af is.

Boomfriend Ruerd zei

Hoi anneke,

Misschien is het beter de pruimen mee te koken met de rijst, of ze te wellen voor je ze in de maaltijd mengt!
Ben benieuwd hoe dit smaakt, bedankt voor de tip van de laos!

Hahaha ut Sneek

Boomvriend Ruerd

Boomfriend Ruerd zei

Hoi anneke,

Misschien is het beter de pruimen mee te koken met de rijst, of ze te wellen voor je ze in de maaltijd mengt!
Ben benieuwd hoe dit smaakt, bedankt voor de tip van de laos!

Hahaha ut Sneek

Boomvriend Ruerd

Boomfriend Ruerd zei

Hoi anneke,

Misschien is het beter de pruimen mee te koken met de rijst, of ze te wellen voor je ze in de maaltijd mengt!
Ben benieuwd hoe dit smaakt, bedankt voor de tip van de laos!

Hahaha ut Sneek

Boomvriend Ruerd

Boomfriend Ruerd zei

Hoi anneke,

Misschien is het beter de pruimen mee te koken met de rijst, of ze te wellen voor je ze in de maaltijd mengt!
Ben benieuwd hoe dit smaakt, bedankt voor de tip van de laos!

Hahaha ut Sneek

Boomvriend Ruerd

gerdaYD zei

Elk dier heeft zo z`n eigen eigenaardigheid
Een bij kan vliegen maar een vlieg die kan niet bijen
En wat dacht je van het schaap? Dat is toch pure onrechtvaardigheid
Zo`n beest geeft wol, maar kan zijn eigen trui niet breien
Schapen die breien niet
Waarmee je dus weer ziet

Elk dier heeft zo z`n eigen eigenaardigheid (...)
© Kinderen Voor Kinderen
*wink, big smile*

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails