maandag 27 juli 2009

De geboorte van een boek

Jaren geleden, toen ik voor mijn examen VWO Nederlands met de literatuurgeschiedenis bezig was, zei mijn lerares:”Jij gaat ook schrijven, en zeker meer dan een boek.
Je hebt het in je."
Twintig jaar geleden was dat.
Waarschijnlijk is nu het eerste zaadje, dat in Jongemastate in Friesland is gevallen, gaan kiemen en heb ik de drive om woorden, zinnen te verbinden met de informatie, het sprankelende avontuur, dat ik via mijn spirituele oog, mijn helderwetendheid en rest van mijn spirituele helpers binnen krijg, gerelateerd aan de historische werkelijkheid
Kippenvel kreeg ik op een gegeven moment bij Marja thuis, toen we onze indrukken bespraken en ik daarbij mijn eigen ingevingen uitsprak.
Dat is voor mij altijd een teken, dat ik hierin van”bovenaf”ondersteuning en bevestiging krijg.
Ok, let’s go for it!!
Het boek gaat er komen.
Niet eerst het kristallenboek, wat in concept er al min of meer ligt, maar het verhaal,
mijn boek misschien, over een vergeten jongetje in Friesland.
Ik sta open voor wat vanaf nu binnenkomt.
Het wordt een bijzonder avontuur.
Ga jij nog weg deze zomer, hoor ik soms.
Lieve mensen, mijn reis wordt waarschijnlijk meer, dan ik ooit heb durven dromen.

11 opmerkingen:

gerdaYD zei

... en ik ben er ook zeker van dat het er aan komt, want hoe jij het aanvoelt, én beschrijft, dat is zekerheid!
SUCCES meid!

Morgaine zei

Heerlijk als je dat kunt doen, ik wens je een hele mooie reis toe!

XXX

klaproos zei

dat klinkt al muziek in mijn oren assaya,..

je klinkt als een héél erg gelukkig mens, en dat voelt goed,

xxx

kruidje zei

Het wordt zeker jou boek.. heerlijk dat je zo je avontuur neer mag zetten.

Fluitenkruid zei

Ik dacht al dat dit verhaal geen einde had.
Ben benieuwd hoe het uiteindelijke verhaal wordt en hoop dat je heel veel plezier aan het schrijven ervan beleeft!

Martine zei

Oh wat spannend dat je gaat schrijven. Ik ben heel benieuwd naar je verhaal. Dat zal zeker een boeiende reis voor je worden waarmee je je gaven ook nog eens extra duidelijk krijgt door ze op papier te zetten.
Ik wens er je alvast heel veel plezier bij en straks heel veel succes.
XXXm

Anoniem zei

wat kinkt dat mooi jou eigen boek schrijven dat er maar veel verhaal bij jou mag binnen komen.
succes
groetjes Christiene

curieuzeneuzemosterdpot zei

je gaat mss de mooiste reis ooit maken, assayya??

dat boek kan niet anders dan een bestseller worden!

veel succes,

colourfullflowergirl zei

Ik wens je een goede "reis".....

lillylauma zei

Ja, dit is erg bijzonder! Ik wens je toe dat je zaadje uitgroeit tot iets prachtigs.
Het is er blijkbaar helemaal de tijd voor, in alle opzichten, fijn toch, dat het zo duidelijk is.

Groetjes,
Lillylauma

Alice zei

Ik ben zeer nieuwsgierig :) en ik wens je de mooiste reis van je leven.

liefs

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails