dinsdag 16 juni 2009

Van onder de blauwe regen

Hoe simpel kun je van een eenvoudige partytent iets maken, dat toegankelijk is voor iedereen.
De sprookjesachtige sfeer van de paarse gazen gordijnen.
Het vuur van het festival werd geblust en verzacht door de boog van blauwe regen boven de ingang, waardoor de tent een tempel van rust werd.
Waar mensen geneigd waren hun ogen te sluiten tot meditatie.
Waar ook kinderen door aangetrokken werden, soms door elkaar geschud door de indrukken van het gebeuren de hele dag.
Een krachtplek was het, waar ik mocht werken, omgeven en beschermd door de neerhangende takken van de esdoorn, die haar vruchtjes als kleine vleugeltjes op het dak van mijn tent strooide.
En de kleine vlier achter de tent , waarvan ik tijdens het tekenen de witte bloesem rook.
Mijn tafel met het dieppaarse kleed waar kleine dieren me gezelschap hielden, een vlinder, een wants, lieveheersbeestjes en een geluksspinnetje.
Buiten in de hoge oude eiken onophoudelijk het concert van vogels.
Is het gek, dat daar in die tent kleine wonderen zijn gebeurd:))

11 opmerkingen:

Morgaine zei

Dat is geen wonder, dat is gewoon zo, ziet er prachtig uit, en heerlijk dat je zo genoten hebt!

XXX

Anoniem zei

De mooie kleuren hebben aan trekkingskracht
en dan van onder de blauwe regen
groetjes Christiene

griet zei

jouw verhaal straalt aan alle kanten de energie uit die je voelde dit weekend.fijn he blijft nog tijdje doorsudderen ook .
en ja die famdagen hebben wij elke zaterdag van 5 tot 8 uur zeg maar en altijd gaan we er met blijdschap en veel plezier heen ben altijd weer heel blij mijn fam te zien is kadootje om zo'n fijn e fam te hebben maar ja wij wonen ook allemaal op minuten afstand van mekaar dus dan kan dat .
dick zijn fam zien we inderdaad alleen op verjaardagen en via mail af en toe bij ziek en zeer .
xknuffie van mij xxxxxxxx

Martine zei

Ik denk niet dat die krachtplek er al was maar dat die pas ontstaat door jouw aanwezigheid.
XXXm

Jet zei

Dat is ook geen wonder assayya, de kleuren spreken al tot je .
Mooi die blauwe regen .
Liefs Jet.

klaproos zei

dat klinkt zó goed hé,
jullie hebben het zalig gehad, en ik vond het heel erg speciaal om te zien hoe jullie dara met z'n allen als een grote familie liepen, ik denk dat niemand zich een vreemdeling voelde, of buitengesloten,
dat moet machrig zijn geweest,
xxx

Imna zei

Het ziet er dan ook werkelijk prachtig uit Assayya, geen wonder die aantrekkingskracht :-)

curieuzeneuze zei

nee, dat is niet verwonderlijk!

't was een plekje, speciaal voor jou!

Margreet zei

Wat mooi.. Je was op het eigentijds festival begrijp ik. ben ik ook een aantal keer geweest, bijzondere sfeer, veel indrukken.

colourfullflowergirl zei

WAUW!!!

MariecusBruyn zei

Wonderen, ze gebeuren, op de ongelooflijkste plekken, op de meest bijzondere momenten, in je tenten, maar ook in de Ardennen.
Ja, mijn zoontje is gegroeid. Deze afgelopen week heeft hem nog meer in het leven gebracht, in contact met anderen.
Daar groeien kinderen van, he, om van de "grote mensen" maar te zwijgen.
Wat een zalige week was het.
Hopelijk gaat het al weer een beetje beter met je schouder.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails