zaterdag 20 juni 2009

Pijnlijk

Jonge paarden hebben de neiging onvoorspelbaar te zijn.
Als je dan niet oplet, heb je zo wat.
Gisteren maakte de zwarte zich even heel groot,toen ik haar vasthield.
Gevolg, dat mijn schouder net niet uit de kom schoot, maar wel krakkk zei en voelde.
Valkruid(Arnica) gaat me nu helpen de beschadigde schouderkapsels te herstellen.
Slapen is voorlopig even pijnlijk.
En het tuinwerk moet ik ook maar even aan mijn lief over laten.
Gelukkig zijn er nog genoeg ongelezen boeken:))

10 opmerkingen:

amy zei

de arnica was hier ook al nodig
amber viel van de trap
ik kon snel naar boven rennen zodat ze niet de hele trap viel...
maar mijn heup en knie kregen een opdonder...
beterschap voor jou

Morgaine zei

Oef... dat is niet zo mooi, doe maar rustig aan en toch nog een moment om even door je boekenstapel heen te worstelen, alles heeft zijn voors en tegens, beterschap!

XXX

klaproos zei

ayayay, ja dat heb je met paarden die kennen der eigen kracht niet, en voor jehet weet is het zover ,
krak.....

rustig houden maar hé,

kusje op de zere plek .
xxx

Rinkje zei

Goedenmiddag Assayya

O dat is zeer pijnlijk hoor.
Hopelijk ben je er snel weer van af.
Dus even oppassen en rustig aan.
Onno de fysio heeft me gemasseerd dinsdag en ik heb daar behoorlijk last van gehad.
Mijn hele bil en heup waren stijf geworden ervan.
Dinsdag roep ik hem even op het matje.
ik wens je een fijne dag vandaag nog en een hele fijne zondag toe.

Knff van Rinkje,

Anoniem zei

Je eigen lekker laten verwennen
beterschap..
Groetjes Christiene.

Fluitenkruid zei

Au, dat zijn nare dingen.
Rust, warmte en goed smeren met arnica moet het leed snel verzachten.
sterkte! Jannet

Jet zei

Dat zal flink pijn doen Assayya , lekker lezen is dan niet verkeerd .
Fijn weekend hoor .
Liefs van Jet.

curieuzeneuze zei

ai .. ai .. assayya ..

dit klinkt erg pijnlijk? :-((

ik hoop dat je heel snel herstelt en alle pijn snel uit je lichaam is!

heel veel sterkte!

@ nooit geweten dat er zoveel verschil in neuzen is? :-))

Pasula zei

Oei dat is zeker pijnlijk, sterkte!

P.s. die zomerkoninkjes van het vorige log zagen er bijzonder lekker uit!

Martine zei

Arnica zal je wel helpen snel beter te worden.
Ondanks de pijn wens ik hou een heel fijne Litha.
XXXm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails