maandag 15 juni 2009

Mesmerizing

Hoe pak je in een kort log de indrukken samen, van de afgelopen dagen.
Dat kan niet, echt onmogelijk.
Passie, aanraken en aangeraakt worden, zowel fysiek als zielscontact.
Uitbundigheid, lachen, zingen, maar ook delen in tranen van diep, heel oud verdriet, wat je mee mag helpen transformeren en loslaten.
Mijn pastelkrijt heeft onuitwisbare sporen achtergelaten op het Healingfield in Vierhouten.
Ik heb zoveel cadeautjes mogen uitdelen en daardoor ook weer mogen krijgen.
Zoveel zielenzusjes en broers erbij gekregen.
De kleuren en warmte van het festival liggen in mijn hart geborgen als een ei , een feniks ei.
De vuurvogel, die zich altijd weer vernieuwt en van waaruit de mooiste dingen geboren worden:))

13 opmerkingen:

kruidje zei

Ja zo heb ik het ook ervaren!!
Geen woorden meer voor even!

Anoniem zei

Je hebt het goed gehad
misschien even laten bezinken
Groetjes Christiene

Rinkje zei

Goedenmiddag Assayya.

Dus dat was dubbel genieten dan.
Lijkt mij ook wel eens leuk om daar te zijn .
Er is van alles te doen toch.
Ik kom je een hele fijne dag en een nieuwe week toewensen

Knf van Rinkje.

Martine zei

Je foto en woorden geven wel een goede indruk van de sfeer die daar heerste. Ik denk dat jullie beide nog lang kunnen nateren op deze fijne dagen.
XXXm

griet zei

wat heerlijk voor jou en kruidje ook dat jullie zo'n bijzonder weekend hebben meegemaakt .
daar kun je weer een lading energie uthalen he xxxknufffffffff van mij xxxxxxxxx

colourfullflowergirl zei

Wat moet dat een fantastisch weekend zijn geweest!!!

keepsmiling zei

Een logje waar de warmte vanaf spat!
Heerlijk voor je dat je zo hebt genoten. Dat neemt niemand je meer af en je hebt weer volop energie.
Geniet van dit fijne gevoel..en deze mooie herinnering!


Ik wens je een fijne week!

Liefsss

klaproos zei

dat klinkt hemels assaya, oud verdriet loslaten dat heb ik een keer meegemaakt en ik weet niet wat me overkwam,

heerlijk om dat los te kunnen laten
fijn.. nee heerlijk dat het zo'n succes is geweest..

curieuzeneuze zei

je hebt niet veel woorden nodig, assayya om ons duidelijk te maken hoe jij genoten hebt!

het strààlt uit je log ..

Boomfriend Ruerd zei

NOgmaals van harte bedankt voor de blauwe obsidiaan deed me vandaag denken aan de blauwe elfenstenen uit een sprookje van terry Brooks.
Wie weet tover ik wel weer iets uit mijn mouw met hulp van mijn hemelse vriend. Verder ben ik blij dat ik weer mensen blij kon maken met edelstenen mijn vriendin en vreind hebben al een uitgezocht van de collectie die ik meenam.
Fijn jullie te hebben ontmoet en de vele oude en nieuwe vrienden die ik een gedicht mocht overhandigen. Enige minpuntje waren het slapen in een tent met die kou en dat overaanbod aan flyers met therapieen.
Ik vindt het tijd dat al die nieuwe therapieen eens daar worden toegepast aangeboden daar waar ze nodig zijn: de ziekenhuizen en bejaardentehuizen en andere plekken waar er echt behoefte aan is want dit wordt voor mij teveel een gebeuren voor insiders die elkaar in een gesloten systeem inwijden.
Ik hoop dat mensen wat meer moed opbrengen in de maatschappij als ze weerstand ontmoeten bij de mensen die er zo op het eerste gezict niet voor in zijn.
En ik heb al jaren de behoefte om de link te leggen met de omgeving en de mensen die daar wonen.
Dus ga vierhouten in en laat me eens zien buiten die sfeer waar mensen maar al te vaak naar bevestiging zoeken.
Ik deed jaren terug in mijn psychose een ritueel toen ik nog helemaal in de ban was van de hoerenbuurt waar ik nooit uit dacht te komen en ik heb daarna een vriendin ontmoet met wie ik alweer twee jaar contact heb dus dat kan ook gewoon door op je intuitie af te gaan gesteld dat de tijd ergens rijp voor is. Dan weet je zelf ook wel wat je te doen staat. En daar had ik alleen mijn geestkracht en intentie voor nodig en geen ingewikkelde en vaak dure leergangen bij een ´officiele´ sjamaan. het zit allemaal al in de mens. Zo ontdekte ik bij de lezing van de ridder iets wat mij weer verder holp ik had sinds jaren al de overtuiging meegekregen ik heb altijd genoeg en ik redde het dan ook altijd weer ondanks financiele moeilijkheden die zich vanzelf oplosten maar nu besloot ik dat te veranderen in ik heb altijd meer dan genoeg we zullen zien ik werk deze nieuwe overtuiging uit om meer welstand te creeeren heb ik ook meer om te delen met anderen.
Uiteindellijk doe ik dat al jaren met de gedichten en dat lukt em toch aardig en ik wordt nu gesteund en gestimuleerd oa door het GGZ en door Henk Jan die mij begroette als festivaldichter.
Zo dat was weer een heel verhaal over mijn keek op het festival.

Engelengroet ut Sneek

Boomvriend Ruerd

Pasula zei

Heerlijk zo'n ervaring, koester het.

Jasmine zei

This is a passionate mystical picture. It is a shame google loses so much of the meaning in your words during translation.

Sunna zei

Ik heb ook zo van het festival genoten!
Zoveel mooie, intense gesprekken, ontmoetingen en liefdevolle sfeer. Volgend jaar weer hoor.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails