donderdag 11 juni 2009

Live the native way

Volgens de leefwijze van de natives is de aarde sacred, een heilige plaats.
Ieder plekje ervan heeft haar eigen spirituele waarde.
Iedere boom, iedere rots, iedere oceaan, iedere bloem, zelfs de kleinste kiezelsteen.
Iedere gebeurtenis op elke plek laat een print achter voor degenen, die erna komen.
Zowel de goede gebeurtenissen als de kwade.
Het is nog steeds te voelen op plaatsen als er lang geleden oorlogen, strijd is gevoerd.
Maar ook de goede dingen laten hun energie achter.
Rituelen,ceremonieën, klankconcerten doen dat, maar ook een gebed,
een meditatie, of gewoon de intentie het goede voor de aarde te doen.
Vandaag ga ik met Marja naar het Eigentijds Festival in Vierhouten,
een plek vol positieve energie.
Waar het samenkomen op de vele krachtplaatsen een kosmische gebeurtenis is.
Waar we onze eigen positieve energieprints weer achter zullen laten voor hen, die na ons komen en daar net als wij ook weer hun kracht in kunnen vinden:))
Duimen jullie voor ons, dat de buien om ons
heen trekken vandaag.;-))

8 opmerkingen:

Morgaine zei

Ik ga helemaal duimen want als het daar met bakken uit de hemel komt zoals het NU hier doet :S Dan valt er weinig op te zetten ben ik bang :S

Heel veel plezier in elk geval!

XXX

kruidje zei

Ik ben er zo!! en dat we het fijn vinden dat weet ik eigenlijk wel!

klaproos zei

da's een heerlijk manier van leven ...

mmmm daar hou ik van als ik buiten ben :-)

geniet maar lekker met kroetie, en ik doe een zonnedans voor jullie
xxx

Anoniem zei

Ik wens jou en Maja een goed festival zonder regen
groetjes Christiene

Martine zei

Misschien zit het weer vandaag niet mee maar al het andere maak je zelf en dat is jullie beiden wel toevertrouwd. Een heel fijn festival wens ik jullie toe.
XXXm

Keepsmiling zei

Veel plezier en fijne momenten gewenst op het festival.

Liefsss

curieuzeneuze zei

het zonneke heb ik al bij kruidje in d'r koffer gestopt!

de rest moeten jullie zelf doen? ;-))

heel veel succes en plezier, samen!

griet zei

hay meis ik ben al aan het duimen dus dat komt helemaal goed .fijn dagen samne met je gelijkgestemde vrienden .
is toch kadootje xxxxxxxx knufffie van mij xxxxxxxxxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails