donderdag 4 juni 2009

Eigentijds Festival 2009

Een ont-moetingsplek voor zielsverwanten, een plek om je-Zelf te zijn of terug te vinden, een onbeschrijfelijke ervaring, een plaats om te helen in ieder opzicht.
Dat is het Eigentijds Festival in Vierhouten 2009 van dondag 11 juni t.m. zondag 14 juni
Dit jaar sta ik met Marja voor de derde keer op het Healing Field.
Zij met haar klankschalen en ik behalve, natuurlijk mijn pastelkrijt voor de gidsen- en energie tekeningen, ook mijn halfedelstenen en kristallen voor kristaltherapie
Onze tent is al een begrip aan het worden, mede door de vrolijke uitstraling van bloemenguirlandes en vlinders.
Dit jaar komt mijn eigen partytentje ernaast te staan, ook kleurig, ook gepimpt.
Binnen mijn tent een energetisch rustpunt, waar even bijgekomen kan worden van de overvloed aan indrukken, waar je misschien weer even kunt aarden of in balans gebracht kunt worden door een healing met kristallen
Ook gewoon komen zitten voor een helend advies of gesprek.
En natuurlijk de gidsentekeningen.
Het waren vorig jaar zulke mooie ervaringen, ook voor mij, dit jaar zeker weer.
Als je dit jaar er ook bent, ik ben te vinden op het Healing Field tent H12.

Namasté .
Assayya:))

7 opmerkingen:

Jet zei

Beetje te ver voor mij , als het dichterbij was geweest had ik zeker langs gekomen .
Wens je dan ook een hele mooie dag .
Liefs van Jet.

griet zei

heerlijk lieffie voor jullie .
ik hoop dat het prachtig weer wordt ,en dat jullie fijn samen kunnen zijn .
xxxknufffie van mij xxxxxxxxxxxx

assyma zei

groetjes aan marja tegen die tijd, tenminste ik neem aan, dat marja, onze marja is, het kruidenvrouwtje?

Pasula zei

Ik had heel graag gegaan maar ik zie het niet gebeuren met de drukte nu. Hopelijk kan ik nog een snipperdagje opnemen, zou leuk zijn.
(als ik kom....je herkent me aan de foto op m'n log *grin*)

Morgaine zei

Wie weet, maar nee dit jaar nog niet, wie weet volgend jaar, lijkt me wel super om een keer te ervaren.

XXX

Anoniem zei

Mooie omgeving waar deze tenten staan, een mooie plek voor gelijk gestemde.zou ook fijn zijn als de weer goden mee werken.
Groetjes Christiene

Martine zei

Ik heb er zo'n zin in maar weet niet of het lukt.
XXXm

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails