vrijdag 5 juni 2009

Een witwollige droom

Een stal, die al een half jaar leeg staat.
Een weitje vlak bij de moestuin en met een inloop naar die stal.
Het zwarte paard, dat eens losgelaten moet worden, d.w.z. haar weg moet vinden naar een goede dressuurruiter.
Langzaam ontstaat er een idee.
Als ik voor Wyana nu eens een ander gezelschap kan vinden, dan een ander paard of pony.
een idee, een droom is geboren.
Mijn lief, die hierin heel goed met me meedenkt ( hij moet tenslotte zorgen voor een deel van de praktische uitvoering)is vrijwel meteen om.
Nu alleen als alles klaar is op zoek.
Want ze zijn er niet zoveel, hier in Nederland.
Niet zo talrijk als hun gladharige familieleden.
Wat ik bedoel?
Ik heb een witwollige droom van zachte krullerige angorageitjes in mijn weitje.
En weet je, ik ga mijn droom leven:))

11 opmerkingen:

kruidje zei

Nee je gaat je droom werkelijkheid maken.. wow wat leuk!

klaproos zei

ohhhhhhhhhhhhh
dat is een droom die uitkomt
wat gaaf zeg,

ik wens jullie héél veel geluk
samen:-)

Annie zei

Wat leuk !
Als je er wol van hebt , kan je daarna een wit wollig truitje breien , super hoor , liefs Annie

Anwarünya zei

meer truien.
deze geiten worden twee keer per jaar geschoren:))

Rinkje zei

Anwarünya/assayya

O wat schattig zeg.
mijn zoomn heeft 2 gewone geitjes ze wilde eerst schapen maar daar is teveel werk aan.
Ze werken allebei en dan 3 kids dan ben je wel zoet hoor.
Ik hoop dat je er in slaagd leuk.@ ja mijn oren wordt er gek van zeg dacht dat het over was begon het weer.
Maar we houden goede hoop en zien wel.
Ik wens jullie een heel fijn weekend toe,.
Knff van Rinkje.

Morgaine zei

hahaha, oh wat geweldig schat!

Grinnn, nee ik ga niet op mijn roze wolk het weekend in, ik ga even wat anders doen en ik zit op een witte wolk denk ik, lekker puur, net als jij :-))

Heerlijk die nieuwe vriendjes in je weide :D

XXX

Pasula zei

Dat is idd een mooie witte droom, vasthouden die droom!

Anoniem zei

zo zie je maar dat dromen uit komen
en wat is er nou fijner dan dromen
Wat vind ik dit fijn voor jullie.
Fijn weekend.
Groetjes Christiene

Martine zei

Ooooooooooooooooooooh en wat denk jij waar mijn dromen nu naartoe gaan? Zachte, witte, wollige krulletjesdromen!
Wat ben jij een gelukkig mens. Ik ben zo blij voor jou.
Droom lekker door het weekend.
XXXm

griet zei

wat leukkkkkkk die zou je zo effe knuffen en wat fijn om je droom waar te maken ,
ik haal trouwens vaak plaatjes van internet maar nu is ie weer weg nou jaaaa zeg alles is anders sinds we nieuwe pc hebben .
geniet heerlijk van je droom en knufffffie van mij xxxxxxxxxxx

Alice zei

en je kan gaan vilten :-) met zoveel wol ... of nee die moet je eerst spinnen dan geloof ik ... :)) veel leuks in ieder geval voor je in petto :))))

ik vind ze enorm cute die krullerige geitjes ... ik heb zelf 2 krullerige hondjes :)) ook erg cute.

liefs !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails